לאחר שהופיע ביום הולדתו ה-34 של יורש העצר באיחוד האמירויות, אמן החושים רון לופטין חוזר למסך עם עונה חדשה לתכנית "אין מצב!" ב-YES. בראיון ל"מעריב" מספר לופטין, שמשמש גם כמרצה אורח במסלול האקדמי המכללה למנהל בתחום השיווק הדיגיטלי, על ההתרגשות בפתח העונה החדשה ועל השילוב בין ההרצאות לבין ההופעות בפני קהל. 

"קודם כל, בשני המקרים מדובר ב'הופעה', כי הרי לרתק קהל של 100 סטודנטים צעירים ומתוחכמים זה לא שונה בהרבה מאשר להופיע מול מנהלי חברת הייטק חריפים שכבר ראו הכל. בשני המקרים מדובר באתגר – וכשזה מצליח הסיפוק הוא אינסופי", מסביר לופטין.

לופטין מספר גם כי "לא פעם הסטודנטים מבקשים ממני בשיעורים להדגים להם קטע בטלפתיה או בהשפעה על מחשבות, אז בדרך כלל אני נותן להם טעימה קטנה מהמופע שלי בשיעור האחרון, ממש רגע לפני המבחן. כך אני גם גורם להם להגיע לשיעור בוודאות. הם ממש מחכים לזה".

לדבריו, הקהל הישראלי הוא המאתגר ביותר. "לא סתם המנטליסטים הישראלים הם הטובים בעולם. הם רגילים להופיע מול קהל חכם מאוד, סקפטי בצורה בלתי רגילה וממש לא פראייר, שקצת 'מחפש אותם' ומחכה לגלות את הסוד. אני הכי אוהב את הקהל הזה, ומצליח בכל פעם מחדש להדהים אותם וגם לגרום להם להתגלגל מצחוק".

השבוע, כאמור, חזרה העונה השלישית של התכנית "אין מצב!", המשודר בערוץ זום ב-YES, ועוסקת בתופעות לא מוסברות של טלפתיה, קריאת מחשבות, חיבור מחשבות ואנרגיות. "את העונה השלישית והחדשה צילמנו באיחוד האמירויות, באמירות ראס אל חיימ'ה, גן עדן של ממש. אמירות שממש עכשיו מתחילה לצבור תאוצה ופופולריות בקרב הישראלים, מקום מדהים והצילומים שם היו חלום שמתגשם".

לטענתו, רבים מן הצופים חושדים כי בסדרה מופיעים שחקנים, ולאלו שסבורים כך הוא אומר: "בואו לראות את זה בלייב, בעיניים שלכם מקרוב". את הסקפטיים ביותר הוא גם מזמין לשבת בשורה הראשונה בהופעותיו הקרובות במלונות באילת, אשר יתקיימו בשבועיים הקרובים.

התוכנית "אין מצב!" משודרת כל יום בערוץ זום, בשעה 14:30.