אחרי שנחשף כי לראשונה בעולם, הצגה בהפקה ישראלית עם שחקנים ישראלים תעלה בברודווי ותספר את סיפורו של דוד המלך - הותר לפרסום ליהוק נוסף להצגה - השחקנים והקומיקאים ניקי גולדשטיין וסיוון אטנר, שמצטרפים לרביב כנר, קווין רובין ונוי אייזן שגם לוהקו למחזה.

ההצגה תעלה בחורף הקרוב בתאטרון The Town Hall בברודווי אחרי שתעלה גם בישראל. כמו כן, ההצגה תעלה בארץ בעברית ובברודווי תעלה באנגלית עם אותו צוות שחקנים. את ההצגה "דוד המלך" יביים הבמאי היהודי-אמריקאי עטור הפרסים צביקה בורנשטיין, שאף ביים בעבר הצגות בברודווי (משפחת אדמס, יוסף וכותונת הפסים) וכן גם באוף ברודווי, וקונצרטים מכובדים ברחבי העולם.

על ההצגה: "דוד המלך" הוא מחזמר בליווי עשרות שחקנים, ורקדנים, סוחף במיוחד עם עלילה מרתקת על סיפור חייו של דוד כפי שעוד לא שמענו.

דמותו של ניקי – יועזר: יועזר הוא יד ימינו של ישי ראש הסנהדרין וגיסו- האח של ניצבת. חריג בהתנהגותו הלא מאופקת- קופץ בראש, מברך ומקלל בקדושה בלי הרף את יועצו הזדוני של ישי. יועזר תומך ודואג  לישי-ראש הסנהדרין לאורך כל העלילה בנחישות ובעמדה נחרצת מבלי לשפוט את מעשיו.

דמותה של סיוון – סלינה השפחה: סלינה היא גויה, מטפלת ושפחה נאמנה שגידלה את ילדיהם של ישי וניצבת, ובאופן מפתיע היא מקבלת הצעת נישואין מפתה מאד ולא פחות מאשר להינשא לראש הסנהדרין ישי (רביב כנר).

סיוון אטנר היא שחקנית וקומיקאית המוכרת בעיקר בדמות של ״פרידה יושבייב״ הקווקזית המצחיקה בסדרת הקומדיה המצליחה "שנות ה-80" אותה גילמה במשך 5 עונות, אך לא כולם מכירים את השחקנית מאחורי הדמות סיון אטנר היפיפייה!

תקציר המחזה: דמותו של דוד המלך ידועה לכל, אך לא כולם מכירים את סיפור חיו האמיתי, שהחל טרם לידתו.  ניצבת אימו של דוד נאלצה להיפרד מבעלה האהוב ישי ראש הסנהדרין בגלל ספק שעלה לגבי יהדותו. בעוד ישי מברר את זהותו, הסתבר כי אשתו ניצבת נכנסה להריון אך לא ממנו. דוד נולד למציאות שבה הוא הוגדר כממזר. מי אביו האמיתי? וכיצד מנער מנודה ומוחרם הוא הפך מלך לדורי לדורות? את התשובות נגלה דרך העלילה המרתקת שמגלה שמואל בן ארצי שנקלע לחלץ ילד קטן מחבורת ילדים גזענים, יחד הם צוללים אל מסע חייו של דוד שמלמד אותם שהכוח הכי חזק ביקום הוא אמונה ובטחון.