כמו כל שנה, אחת מאירועי הילדים המסקרנים והגדולים של חנוכה, יוצא לדרך עם שלל כוכבים. נבחרת השחקנים והזמרים של פסטיגל 2022 תכלול את הכוכבים הבאים (על פי סדר הא'-ב'):   אברהם ארנסון, אגם בוחבוט, אנה זק, אליאנה תדהר, בת אל בורנשטיין, יעל אלקנה, לינוי אשרם, מה קשור – שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף, ציון ברוך, סנדרה שדה, עדן חסון, עומר חזן, עידן תלם, שחר סאול.

כבכל שנה, הפסטיגל מתחיל אצלכם בבית, סרט הפסטיגל הרשמי מצטלם בימים אלה וצפוי לצאת ב-18/09/22 והוא יכין את הצופים לקראת החוויה הכי מרגשת בחג החנוכה.

לצד להיטי הענק של נבחרת הכוכבים שבפסטיגל 2022, ייחשפו שירים מקוריים באלבום EP מיוחד שיצא לראשונה – לקראת  יציאת הסרט.

עלילת פסטיגל 2022 - פסטיגל על פסטיגל: בפעם הראשונה, שיאנית הפסטיגלים, אליאנה תדהר, ממונת לבמאית של המופע הענק, זאת לאחר שחנוך רוזן במאי הפסטיגל המיתולוגי קיבל הצעה לביים את טקס פתיחת האולימפיאדה.

כשלצידה עוזרת הבמאי הוותיקה (בת אל בורנשטיין) ונבחרת כוכבים מטורפת: עדן חסון, אנה זק, אגם בוחבוט, לינוי אשרם, עומר חזן, שחר סאול, אברהם ארנסון ועידן תלם. האם היא תצליח במשימה להרים את המופע הגדול בישראל? איך היא תתמודד עם זינה - הכוריאוגרפית החדשה של הפסטיגל שיש לה תוכניות משלה? ועם מנכ"לית הפסטיגל הקשוחה (סנדרה שדה)? 

את כל התהליך מתעדת אדווה סקופ (יעל אלקנה) כתבת התחקירים שמדווחת על כל הקשיים בהפקה המחודשת, ויש בלי סוף, ורגע לפני שהיא מתייאשת, היא מקבלת טיפ משועלי הפסטיגלים הוותיקים, מוכרני המרצ׳נדייז של הפסטיגל (אסי ישראלוף וציון ברוך) ומוצאת את עצמה יחד עם כוכבי הפסטיגל ביקום מקביל - בממלכה האבודה, הממלכה שכיכבה באחד הפסטיגלים האהובים והאייקוניים בתולדות הפסטיגל (2006). אליאנה והחברים פוגשים שוב את מלכת הקור החלופית, הנסיכה, השומרת האישית שלה לוחמת האור, הנסיך ואת זמר הממלכה ויחד נקלעים לשלל הרפתקאות מטורפות. האם בסופן יהיה לנו פסטיגל?

מסר הפסטיגל: "תהיה עצמך, כל שאר האנשים כבר תפוסים" אמר אוסקר וויילד. הנתיב האישי של כל אחד ואחת מאיתנו, הוא זה שיביא לנו את ההצלחה. הצורך לרצות את הסביבה עלול להרחיק אותנו לא פעם מהלב שלנו, ומהיכולת לעמוד בזכות עצמנו. להקשיב לניסיונם של אחרים זה חשוב, אבל להיות נאמן לעצמך זה חשוב אפילו יותר.

חנוך רוזן, במאי הפסטיגל: ההתעניינות של האנשים לאורך השנים בפסטיגל גדלה ומתעצמת ואיתה, גם הסקרנות בנוגע להתרחשויות שמאחורי הקלעים. השנה בחרנו לתת הצצה מלאת הומור עצמי אל ההפקה הכי משוגעת בישראל. הכוכבים הגדולים ביותר יגיעו השנה אליכם וייקחו אתכם איתם למסע בממלכת פנטזיה האייקונית שנצרבה בתודעה הפסטיגלית לפני שנים (2006), יחד נגלה מה השתנה שם, עם אילו אתגרים חדשים הם צריכים להתמודד ומה יקרה בעקבות הזליגה הזו בין העולמות. אנחנו מכינים לכם מופע שלא תשכחו.