רעיית נשיא המדינה, הגברת מיכל הרצוג, פתחה הערב (שני) את ערב הגאלה החגיגי לתערוכה החדשה והמרגשת על "אלבר אלבז – מפעל החלומות" במוזיאון העיצוב חולון, לצד בני משפחתו האהובים אחיותיו גלדיס אזן אלבז ורבקה בן טולילה, אלון בן טולילה אחיינו, אלכס קו בן זוגו של אלבז, ראשי המדיטק ומוזיאון העיצוב חולון – מר דני וייס מנכ"ל המדיטק, מיה דבש האוצרת הראשית, יערה קידר אוצרת התערוכה, ומאות אורחים מראשי המדינה. 

אלבר אלבז (1961–2021) גדול המעצבים בעולם, והמעצב הישראלי המצליח ביותר בעולם,  חלם ונשם אופנה מילדות, ונחשב לעילוי בקרב מעצבי האופנה בעולם.  אלבר היה ידוע לא רק בכישרונו הייחודי לעיצוב, אלא גם בזכות חזון חדשני ויכולתו הנדירה לספר סיפור, לגעת ולרגש. הוא היה אדם שנאהב והוערך על ידי רבים בכל העולם והשפיע על יוצרים רבים. החלומות, הכוח המניע בחייו, מקבלים מקום של כבוד במרכז התערוכה, לצד דגמי קוטור מרהיבים.

 ערב הגאלה של תערוכת ''אלבר אלבז – מפעל החלומות''  (צילום: רפי דלויה)
ערב הגאלה של תערוכת ''אלבר אלבז – מפעל החלומות'' (צילום: רפי דלויה)

התערוכה החדשה "אלבר אלבז – מפעל החלומות" במוזיאון העיצוב חולון, היא התערוכה הגדולה והמקיפה ביותר שנעשתה על אלבר ויצירותיו אי פעם בעולם, ומוצגים בה פריטים שלא נחשפו מעולם. זוהי מחווה מרגשת ונוגעת ללב החוגגת את חייו ויצירתו. התערוכה פתוחה לקהל הרחב עד מרץ 23.