הצלם המוערך רונן אקרמן, שעבד עם מיטב האמנים והסלבריטאים הישראלים וליווה במשך שנים את תוכניות הריאליטי "מאסטר שף", "כוכב נולד" ו"הכוכב הבא", הלך לעולמו בגיל 59 לאחר מאבק במחלת ה-ALS.

בחשבונו של אקרמן פורסם פוסט פרידה שהכין ליום הזה: "היום אני מסיים את המסע שלי כאן בעולם הזה כבן אדם חופשי. שחררתי הכל. את הרצונות שלי, את הפחדים, את הגעגועים, את התסכול על מצבי. שחררתי הכל ואני בדרכי לישון את שנת היופי החלומית שלי מוקף באנשים האהובים והיקרים עלי בעולם כולו". 

"מתוקות שלי תרימו לי כל הדרך תם ונשלם. ואתם תיהנו", הוסיף הצלם. "תראו את החלק הטוב בחיים שלכם (גם אם הוא לפעמים מסתתר) קחו בשבילי מידי פעם הפסקה מהיום להתפעל מול הים בשקיעה בשאיפות גדולות לריאות לכל הסקרניות שחיכו להזדמנות – בבקשה לא לחפש תמונות במחשב שלי מחקתי את הכל. לטובת המצולמים שלי אחזור על זה שוב – הערום נמחק. לטובת החברים שלי הכנתי לכם מספיק גלידה במקרר להמתיק קצת את הרגע". 

"לכל מי שמגיע בבקשה, לא להתפרע לי כאן בנות, זכרו לנער היטב ולהוריד את הקרש בשירותים. רוב הזמן היה כאן נהדר אני יודע שאתם מצטערים ועצובים אני מעריך את החיבוקים, את העזרה, את הפירגון את האהבה תודה על הכל נשיקות אוהב אתכם, שלכם רונן".

בחודש יולי סיפר אקרמן לליאורה גולדנברג שטרן ב-TMI: "אני עובד עם קשת כבר 17 שנה והם היחידים שממש לא ויתרו לי, וכמה שרציתי עוד המשכתי לעבוד, לראיה צילמתי את 'מאסטר שף' עונת העשור וגם את עונת ה-VIP. בשיחה משותפת עדכנתי אותם בחוסר היכולת שלי לדבר, שזה חלק מאוד מאוד חשוב בצילום האנשים בריאליטי, צריך להדריך אנשים ולהשתמש בהרבה דיבור ולהסביר להם איך להצטלם.

"מכיוון שאני לא יכול לעשות את זה, הגיע הזמן שאעביר את השרביט. הילה בצלאלי וסיון יאנג הגיעו עד אליי, לקפה שאני יושב בו, והכל היה ברגישות מרובה והרבה אהבה. אני מעביר את הימים בלשמור על אופטימיות, לשמור על עצמי ובעיקר לראות את הדברים הטובים שיש לי ולא את מה שאין לי".