השחקן יניב פולישוק חובק הצגת קומדיה מחודשת משנות ה-90 - "אני פה בגלל אשתי" בה מביא לקדמת הבמה את סיפורם של שלושה זוגות ישראליים טיפוסיים המגיעים לקליניקה של דוקטור "הפי מריג", מומחה לטיפול קבוצתי לא כל כך קונבנציונלי. הוא שוחח עם איריס קול ב-103fm ושיתף בהכנות להצגה וההתרגשות לקראת עלייתה.

תחילה, סיפר על ההחלטה לעבד מחדש את המופע: "ההצגה המקורית הייתה לא לגמרי מתאימה למושגים של היום, היא גסה מדי, לכן היא עברה עיבוד מחדש". עוד אמר על הצלחתה הרבה של ההצגה: "הבסיס שלה מדבר על נושא מנצח, זוגות שמגיעים לטיפול המשברים בזוגיות שלהם. זו הצגה קומית עם הרבה רגעים מרגשים".

לאחר מכן שיתף את תפקידו בהצגה: "אני משחק גבר טיפוסי יועץ ביטוח בכיר שלא לגמרי רואה את אשתו. זה זוג שנשוי כבר 12 שנים, הוא רוצה רק את השקט והשלווה שלו ושיניחו לו. לשבת על הספה בשקט, לא רוצה ללכת למסעדה, לא רוצה ללכת לסרט, תעזבי אותי גברת".
 
"זה לא יעזור כלום, מאא שלי לא מבינה למה אין ארוחה חמה כשהגבר חוזר הביתה. היום לכל אחד יש את החיים שלו, גבר מכין לעצמו את הארוחה. אני רואה את השחקניות שמשתתפות איתי פה, אנחנו פה מ-10 בבוקר עד 6-7 בערב, והן הולכות להצגות הערב שלהן והן מגיעות הביתה רק ב-11 בלילה, איזה ארוחה חמה? נשים עובודת משרה מלאה, איזה ארוחה חמה?".