גשם של סופגניות 

בעיירה קטנה מתארגנים התושבים למסיבת החנוכה השנתית. כשלפתע מר מריר ראש העיירה החדש והמריר מוציא חוק מרגיז- שבחג הזה לא יהיו שום סופגניות! מיכל הקטנה ורוי בוי-צמד חברים סקרנים יוצאים יחד עם הדוד חיים המדען המפוזר למסע מרתק כדי להציל את העיירה ובעזרת מכונה משוכללת ושרידים מכד השמן המפורסם מצליחים השלושה להציל את המסיבה בזכות החברות שלהם, אומץ, חוכמה וגשם של סופגניות.

מחזמר ענק, מרתק, מצחיק וסוחף עם מסר הנוגע לכולנו - שמירה על השורשים והמסורת של עם ישראל בחנוכה הקרוב על הבמות. שחקנים, זמרים ורקדנים בהפקת ענק  צבעונית, קצבית וסוחפת עם סיפור עלילה מקורי מאת יובל שם טוב (יובל המבולבל).

שבת 26.11.2022 10:00, תיאטרון היהלום רמת גן רח' היצירה 3. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

גשם של סופגניות (צילום: יחצ)
גשם של סופגניות (צילום: יחצ)

סיפור הנס - חיפזון וזהירון

חיפזון וזהירון עם כל החברים בשכונה, מתארגנים לערוך מסיבת חנוכה, עם הדלקת נרות, הפתעות וכמובן סופגניות טעימות. הם לא חשבו לרגע, שאנטיוכוס הרשע יגיע לשכונה וינסה לחבל להם בתכניות. האם הוא יצליח להשתלט על השכונה ולהרוס את המסיבה?
 
כוכבי הסדרה האהובה "חיפזון וזהירון" יוצאים מהמסך את הבמה ומציגים לילדים ולהורים את  סיפור נס חנוכה. נצחון המכבים, נס כד השמן ועוד ממנהגי החג. בדרך חווייתית, מקורית, מלאת הומור וצבע. הצגה רבת משתתפים, חוויה לכל המשפחה. מחכים לכם בחנוכה 2022 עם "סיפור הנס".

יום ה 24.11.2022 17:30, היכל התרבות נס ציונה רח' השיריון 1. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

סיפור הנס (צילום: שי הנסב)
סיפור הנס (צילום: שי הנסב)

הצגת ילדים מוסיקלית - סינדרלה

אגדת הילדים האהובה והקסומה, הצגה מוסיקלית, צבעונית, מצחיקה ומרגשת  ההצגה מלווה בשירים קליטים, תפאורה מרהיבה, תלבושות ססגוניות. כל הילדים מכירים את סיפור סינדרלה מהיום שבו נולדו נערה ענייה נהיית לנסיכה וחיה באושר ועושר... בזכות נעל זכוכית.  

שבת 26.11.2022 11:00, מרכז שטיינברג חולון גבעת התחמושת 21, קרית שרת. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

סינדרלה (צילום: ערוצי בידור בע''מ)
סינדרלה (צילום: ערוצי בידור בע''מ)

מחזמר לילדים - הקוסם מארץ עוץ

מחזמר מרהיב לכל המשפחה! שם פוגשת דורותי את הדמויות המופלאות: הדחליל חסר השכל, איש הפח שמחפש לב, האריה חסר האומץ, הפיה הטובה וכמובן את הקוסם הגדול מארץ עוץ. המחזמר מלווה בשירים רבים, שהמפורסם בהם הוא "אי שם מעבר לקשת".

שבת 26.11.2022 11:00, אודיטוריום רוזין תל אביב רח' דרזנר 2 א' רמת אביב ג'. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

הקוסם מארץ עוץ (צילום: אוריה רון)
הקוסם מארץ עוץ (צילום: אוריה רון)

מיקי - האריה שאהב תות הצגה לילדים ולכל המשפחה

עיבוד חדש, מודרני ואיכותי לרב המכר שכתבה תרצה אתר. לסיפור האהוב והפופלארי מצטרפת כוכבת הילדים של ישראל - מיקי בחיפושים אחר תות ולצידה סבא נתי (נתן נתנזון), ליאור דטאוקר, שחקנים ורקדנים בהצגה מדהימה, צבעונית, מצחיקה וכובשת את לב ההורים והילדים כאחד.

שבת 26.11.2022 11:00, תיאטרון חולון שד' קוגל 11. לרכישת כרטיסים לחצו כאן