האמן יוהנס שטוטר ידוע בעבודתו פורצת הדרך בתחום ציורי הגוף ואמנות הגוף. שטוטר, זכה בפרסים רבים, הגיע לציוני דרך שונים במהלך הקריירה הענפה שלו וקיבל שבחים במדיה הבינלאומית. הוא מתגורר בחבל טירול על הגבול שבין אוסטריה ואיטליה ושואב את ההשראה ליצירותיו מקשר עמוק עם הטבע.

הפעם קיבל אתגר מיוחד במינו. ליצור ציורי גוף תואמים אחד לאחד לקולקציית הסופגניות החדשה של רולדין. את הקמפיין הייחודי מוביל הפרסומאי צור גולן - מנהל הקריאטיב הראשי במשרד הפרסום 'ראובני פרידן' וניתן יהיה לצפות בו בין היתר: בטלוויזיה, בשלטי חוצות, בפרסום בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובכל סניפי 'רולדין' ברחבי הארץ. לחצו על התמונות כדי לצפות בסופגנייה מתעוררת לחיים

רולדין 2022 סופגנייה פיסטאש שרי 16 ₪ (צילום: רונן מנגן)
רולדין 2022 סופגנייה פיסטאש שרי 16 ₪ (צילום: רונן מנגן)
האמן יוהנס שטוטר בפעולה (צילום: יחצ רולדין)
האמן יוהנס שטוטר בפעולה (צילום: יחצ רולדין)

לאורך השנים מקפידה 'רולדין' לחבר בין אופנה, לייף סטייל ואמנות לסופגניות, בין חדשנות של טעמים להצגת הקולקציה בצורה יצירתית ויוצאת דופן ושלל הקמפיינים היצירתיים לחנוכה זכו לחשיפה, סיקור ובפרסים בארץ ובחו"ל. זו לא הפעם הראשונה שרולדין עושה שיתוף פעולה עם אמן בינלאומי. בשנת 2020 שיתפה הרשת פעולה עם האמנית אן סופי היוצרת את עבודותיה מתוך אוספים של בובות וצעצועים. אלו היו ימי קורונה ואן יצרה קולקציית מסיכות יצירתית שהתכתבה עם קולקציית הסופגניות.
השנה מבצע המותג עליית מדרגה, בקמפיין חדשני תחת הכותרת FOLLOW YOUR ART באמצעות שיתוף הפעולה עם האמן יוהנס שטוטר, לו יכולות נדירות להפוך את גוף האדם לאובייקט אחר לגמרי, היפר ראליסטי, באמצעות שילוב של צורה וצבע. בעברו יצר יוהנס ממודלים אנושיים: צפרדע, זיקית, לווייתן, פרפר, זאב ועוד ועוד. 

האמן יוהנס שטוטר בפעולה (צילום: יחצ רולדין)
האמן יוהנס שטוטר בפעולה (צילום: יחצ רולדין)
קולקציית הסופגניות של רולדין 2022 (צילום: רונן מנגן)
קולקציית הסופגניות של רולדין 2022 (צילום: רונן מנגן)

תהליך העבודה ארך מספר חודשים, כאשר יוהנס ערך בסטודיו שלו מספר רב של טסטים על מגוון סופגניות עד שלבסוף נבחרו ארבע סופגניות שזכו "להתעורר לחיים". הצילומים נערכו בקלגנפורט, אוסטריה וערכו יומיים שלמים.

נועה בכר אהרוני, מנכ”לית רשת רולדין: "בכל שנה בחנוכה הקמפיין הוא השפיץ של תהליך ארוך ומורכב שמטרתו אחת: להביא לכל הישראלים קולקציית חג משמחת ולהפוך את חג החנוכה למושלם. אני שמחה שגם השנה הקמפיין משקף את תפיסת אמנות הקונדיטוריה שמנחה אותנו בפיצוח ופיתוח הקולקציה. תודה לכל העושים במלאכה כאן ברולדין ולכל השותפים שלנו לעשייה – חג רולדין שמח"

צור גולן, הפרסומאי ואיש הקריאטיב של רולדין: "לפעמים חלומות מתגשמים וזאת לא קלישאה, התחלנו לעבוד על הפרויקט הזה לפני שנה וחצי והיה שווה לחכות. אני גאה שהצלחנו לשבור את תקרת הזכוכית של עצמנו ולהפיק קמפיין בינלאומי בכל מובן המילה. עם האנשים של רולדין השמים הם הגבול"