בחנוכה הקרוב יעלה על הבמות המופע "מתנות קטנות" שכתב נועם חורב והלחין רמי קלינשטיין על פי סדרת הטלוויזיה המצליחה. טל מוסרי שמשתתף בהצגה סיפר לאיריס קול ב-103FM על תפקידו.

לאן לקחת את הילדים? חמש המלצות להצגות חנוכה
כל הפרטים, ההנחות והמבצעים: המדריך המלא להצגות חנוכה לילדים

"השיר הכל כך מפורסם ואהוב (מתנות קטנות) הופך למחזמר לילדים עם שירים מקורים שכתב נועם חורב, והלחין רמי קלינשטיין. זה קצת מזכיר לי את הכבש השישה עשר גרסת 2022", סיפר מוסרי.

"כל המצב הביטחוני הרגיש והחדשות שאנחנו שומעים, זה מזכיר לי שזו זכות גדולה ולא טריוויאלי שאנחנו יכולים לחגוג את חג החנוכה עם הורים וילדים שמחים, מתרגשים וצוחקים, ואנחנו באמת נאחל ונתפלל לימים שקטים ורגועים ושבאמת נוכל לשמוח כולנו ביחד", אמר.

בהמשך, סיפר מוסרי על החשיבות ביצירות לילדים: "מתנות קטנות זו בעצם מתנה גדולה, אפילו מתנה ענקית, שאנחנו נותנים השנה גם לילדים וגם להורים. אני יכול להזכיר בחבילה אחת את מתי כספי, גידי גוב, חווה אלברשטיין ואריק איינשטיין ויוני רכטר, כולם גם נתנו את הלב והיצירה שלהם לילדים. אני חושב שזה מה שהופך אומן באמת לאדם גדול, אפילו שלמה ארצי הוציא אלבומים לילדים ועכשיו, הנה, רמי קליינשטיין. אולי בגלל שלאחרונה הוא גם אבא לילדים קטנים, זה עשה לו חשק לבוא וליצור יצירה מיוחדת לילדים וזה פשוט יצירה מופלאה באמת".

עוד שיתף לגבי סיפור המסגרת: "תהיה לי איזו משימה למכור מתנות, איזו הרפתקה קטנה שקורית שם. כמובן שהעלילה מאוד מצחיקה ומסתבכת ובסוף גם מרגשת ומספרת שהחברות מעל הכול. את יודעת אנחנו בתקופה כזאת שבה למכור דברים ולשווק דברים, זה אולי הדבר הכי חשוב, ואני מספר לילדים, ואולי גם לומד יחד איתם, שיש דברים כמו ערך החברות, האהבה, הסובלנות, שהרבה יותר חשובים".

לבסוף, ציין מוסרי: "אני חושב שהפעם גם עם הנוכחות של רמי קליינשטיין, גם עצם זה שזה מחזה מקורי והצגה מקורית, זה סוחף את הילדים וההורים. אנחנו בחזרות האחרונות, עוד רגע עולים, ואני יכול להגיד שזו באמת חגיגה גדולה, גם מוזיקלית וגם חגיגה של יצירה מקורית ישראלית משלנו".

עזרה בהכנת הכתבה: נויה חסון