אחרי ארבעה עשורים של מסורת ילדים ישראלית שרק הולכת ומקבלת נפח משנה לשנה, אפשר להכריז על שריקת הפתיחה של תחילת העשור החמישי והמכובד. בדיוק כפי שאתם זוכרים מהימים בהם הייתם קטנטנים - התלבושות, התפאורה, הכוכבים והמוזיקה האהובה, והפעם באמצעות מסע בזמן לאחד הפסטיגלים הכי אייקונים בכל הזמנים.

עם רפרנס לסרט שיצא כבר לפני כחודשיים, בתחילת המופע הבמאי הדגול חנוך רוזן מכריז על עזיבה לטובת פתיחת האולימפיאדה ותפקיד הבמאי מועבר, איך לא, למלכת הפסטיגלים אליאנה תדהר. בזמן שזו מנסה להציל את המופע, שלישיית מה קשור בניצוחה של הדמות ולריה, שמגלם בגאונות שלום מיכאלשווילי, מנסה להרוס את התוכניות. 

כשהבמאית הטרייה כבר כמעט מתאיישת ומכריזה: ״השנה לא יהיה פסטיגל״, היא וחבורת המשתתפים נזרקים אל עולם ״פסטיגל פנטזיה״ שאנו כמובן זוכרים מאי שם בשנת 2006. 

משם מתחיל מסע אל תוך הממלכה האבודה, כאשר בתפקיד איש השאלות שמילא בעבר טל מוסרי, נמצא עידן תלם (אינדה גיים), כוכב היוטיוב. בתפקיד מלכת הקור שגילמה במקור לירז צ׳רכי, מוקמה השחקנית האגדית סנדרה שדה. לוחמת האור היא אגם בוחבוט, בתפקיד הנסיכה אנה זק והנסיך המיועד הוא לא אחר מאשר עומר חזן. ויש גם את מי שניצב על תקן עצמו, כמו לינוי אשרם, בתאל בורנשטיין, שחר סאול ועדן חסון

אחרי הפסקה בת 20 דקות, משבר הפסטיגל נפתר (על זה כבר לא נעשה ספויילר) ולאחריו מגיעה המערכה השנייה שכללה את הלהיטים של הזמרים המשתתפים במופע הגדול - שחר סאול, אגם בוחבוט, אנה זק ועדן חסון. וכמובן, לאורך כל המופע המושקע ישנם רקדנים מקצועיים, לוליינים מרשימים ותפאורה עוצרת נשימה.

מסר הפסטיגל: "תהיה עצמך, כל שאר האנשים כבר תפוסים" אמר אוסקר וויילד. הנתיב האישי של כל אחד ואחת מאיתנו, הוא זה שיביא לנו את ההצלחה. הצורך לרצות את הסביבה עלול להרחיק אותנו לא פעם מהלב שלנו, ומהיכולת לעמוד בזכות עצמנו. להקשיב לניסיונם של אחרים זה חשוב, אבל להיות נאמן לעצמך זה חשוב אפילו יותר. 

חנוך רוזן, במאי הפסטיגל: "ההתעניינות של האנשים לאורך השנים בפסטיגל גדלה ומתעצמת ואיתה, גם הסקרנות בנוגע להתרחשויות שמאחורי הקלעים. השנה בחרנו לתת הצצה מלאת הומור עצמי אל ההפקה הכי משוגעת בישראל. הכוכבים הגדולים ביותר יגיעו השנה אליכם וייקחו אתכם איתם למסע בממלכת פנטזיה האייקונית שנצרבה בתודעה הפסטיגלית לפני שנים (2006), יחד נגלה מה השתנה שם, עם אילו אתגרים חדשים הם צריכים להתמודד ומה יקרה בעקבות הזליגה הזו בין העולמות. אנחנו מכינים לכם מופע שלא תשכחו".