מתנות קטנות - המופע המרכזי של חנוכה

פרי יצירתם של הזמר והיוצר האהוב רמי קליינשטיין והמשורר והסופר החשוב נועם חורב. בעקבות ההצלחה האדירה של השיר "מתנות קטנות" ובהשראת סדרת הילדים האהובה בה כיכב רמי קליינשטיין ואירח שלל אמנים אשר שרו את שיריו המיתולוגים, נולדה הצגת ילדים קסומה אשר עומדת לככב בחנוכה בהפקת תיאטרון הילדים הישראלי. רמי קליינשטיין בתפקיד מנהל חנות מתנות קטנה ומטריפה, מארח את כוכבי הילדים טל מוסרי וענבלי ואת כוכבי הספרים שמוליקיפוד ופיטר הארנב במופע מוזיקלי איכותי ומוקפד עם השירים האהובים מכל הזמנים המונגשים לילדים.

בהשתתפותם של: רמי קליינשטיין, טל מוסרי, ענבלי, יעל קליך, עמרי רוטברד, שמוליקיפוד (גילי גבל), פיטר הארנב (רחלי דוידזון), בנג'מן (דני מימון).

להזמנת כרטיסים לחצו כאן

הצגה- מתנות קטנות (צילום: ניר סלקמן)
הצגה- מתנות קטנות (צילום: ניר סלקמן)

חנוכה 2022 - הכל אגדה עם עדי ביטי - אגדות האחים גרים לילדים

אגדות האחים גרים לילדים מתעוררות לחיים – עכשיו על הבמה! המסע הקסום בעולם האגדות יוצא לדרך! חמש אגדות בהצגה אחת! סינדרלה, שלגיה, היפהפייה הנרדמת, זהבה ושלושת הדובים, הנסיכה על העדשה. המחזמר המקורי זוכה פרס התיאטרון הישראלי מאת אורי פסטר ושוקי לוי חוזר בהפקת ענק מרהיבה ומרגשת לילדים ולכל המשפחה, הצגה שהיא כל כולה אגדה!

בהשתתפות: עדי ביטי, רועי ניב, עמית זיתון, טירל יגוני, מור כץ, לירון כרמיאל, רקדניות ואקרובטים של סטודיו קוגומלו.

להזמנת כרטיסים לחצו כאן

הכל אגדה (צילום: מקס קובלסקי )
הכל אגדה (צילום: מקס קובלסקי )

 ספר הג'ונגל יחד לעולם

הפקת ענק חדשה וכובשת של כל הזמנים!  כל הסיפור, מההתחלה ועד הסוף הטוב! תוכלו לפגוש את מוגלי שהפך למלך הג'ונגל, עם חברתו הטובה באנה, מחולל ומשתעשע עם פילים וזאבים, מלמד את הקופים איך להדליק אש, נהנה עם בלו הדוב ובגירה, חבריו הטובים, והכי חשוב, מכניע את שירקאן הנמר ושולח אותו לספארי.  ועד הסוף הטוב! מוגלי מצליח ללמד את בני האדם וחיות הג'ונגל, לחיות בידידות ואהבה גדולה, יחד לעולם!

לרכישת כרטיסים לחצו כאן

צחי נוי ספר הג'ונגל  (צילום: יקיר שוקרון)
צחי נוי ספר הג'ונגל (צילום: יקיר שוקרון)

אלאדין ויסמין - בן זיני ועדי הימלבלוי

אלאדין יסמין והג'יני, גיבורי אגדת הילדים האהובה ביותר בכל הזמנים עולים על הבמה בישראל. בתפקיד אלאדין - בן זיני, בתפקיד יסמין - עדי הימלבלוי. הפקת ענק מרהיבה – 30 הצגות בלבד! בואו והצטרפו להרפתקה על מרבד הקסמים, במחזמר מוסיקלי מרהיב ורב משתתפים אשר נכתב בלונדון עבור תיאטרון הילדים הישראלי והותאם במיוחד לגרסה ישראלית לצופים הקטנטנים.

ביחד ניכנס לעולם קסום בשוק של אגרבה, בארמון הסולטן, ובמערת הקסמים, נגשים משאלות לצד ניחוחות צבעים ומקצבים אותנטיים היישר מאגרבה הרחוקה... ונגלה שהאהבה, תמיד מנצחת!

לרכישת כרטיסים לחצו כאן

אלאדין ויסמין (צילום: עיצוב: עדי ברק)
אלאדין ויסמין (צילום: עיצוב: עדי ברק)

תיבת נח - חנוכה 2022 בכיכובם של רינת גבאי, טוביה צפיר ועוד

מחזמר מרהיב וססגוני לכל המשפחה! המספר את סיפורו המדהים של נוח התמים והטוב שבנה תיבה שתציל את הזולת ואת החיות מהמבול הגדול, וכך הציל את העולם כולו. המחזמר כתוב בצורה קלילה וקומית ומלווה בשירים מדהימים ובתלבושות מרהיבות של חיות.

בהשתתפות רינת גבאי מלכת הילדים, טוביה צפיר האייקון של הילדים, שחר חיון כוכבת הנוער הגדולה בישראל, נדב אבקסיס השחקן והקומיקאי המוכשר, אמיר זרד השחקן,  שיינה היידי כוכבת הטיק טוק ועוד... שחקנים מחליפים- דודי גזית, גיא פרידמן.

לרכישת כרטיסים לחצו כאן