בשבוע שעבר נודע כי האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלוויזיה תעניק בטקס פרסי הטלוויזיה לילדים ונוער פרס מפעל חיים לדמות משמעותית בתחום. את הפרס הראשון תקבל ציפי שביט מידי ראש עיריית חולון מר מוטי ששון. בשיחה עם ענת דוידוב וניסים משעל ב-103fm, סיפרה על הגאווה וההתרגשות הגדולה מהמעמד.

כוכבת בלי הפסקה: האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה תעניק לציפי שביט פרס מפעל חיים ‎

"אני אוהבת את הכל, את התוכניות האלה, את התמימות הזו, את הימים האלה, את הדבר הזה שאתה מדבר לילד", שיתפה בשמחה כששבה בדימיונה אל כל הרגעים הגדולים ששינו את פיה הקריירה שלה והפכו אותה לכוכבת.  

בהמשך, הוסיפה שביט: "כשהודיעו לי על הפרס אמרתי שזה גדול ונהדר, אבל את הפרס שלי כבר קיבלתי - שנים להופיע, שנים של לקום בבוקר בריא ולהופיע, שכל בוקר ב-5:00 תחכה לי מונית, איפה יש פרס כזה? מה משתווה לזה? זה טעם החיים".

כזכור, ההכרזה וחלוקת הפרסים ב-21 קטגוריית תתקיים ב-29 בדצמבר במדיטק חולון בהנחיית השחקן ויוצר התוכן עדן דניאל גבאי. גבאי - שחקן, יוצר תוכן וקומיקאי, נחשב לאחד היוצרים המצליחים באינסטגרם ובטיקטוק עם מאות אלפי עוקבים ומיליוני צפיות לסרטונים בהם הוא מחקה, משחק ועושה ליפ סינק. בין השאר השתתף בתוכנית האירוח "הקומה האחרונה" בטין ניק ולאחרונה הפציע בתפקיד אורח ב"המפקדת 2" של כאן 11 ובקרוב ישחק בסיטקום החדש "השגרירות" ברשת 13.