הרקדנית האגדית, פרימה בלרינה בבלט המלכותי בלונדון, נטליה אוסיפובה וכוכבי הבלט דניס מטביינקו, ג'ייסון קיטלברגר, אריק ברהמניה וחנה אקהולם, יחד עם הכוריאוגרפית ההולנדית דידי ולדמן - מהבולטות בתחום המחול העכשווי, יציגו בבית האופרה בתל אביב באפריל 2023 את הקלאסיקה הנצחית "כרמן" בעיבוד חדש ומודרני.

מופע הבכורה של "כרמן" נערך באדינבורו, בירת סקוטלנד, בדצמבר 2021 ובהמשך, עלה בלונדון, ולא היה גבול להתלהבות המבקרים הבריטיים. שתי ההופעות בתל אביב ייערכו ב-2 וב-3 באפריל בשעה 20:00.

"הופעתי בתל אביב לפני שנתיים בתפקיד - "ג'יזל" ואני מצפה לראות את תגובת הקהל הישראלי להפקה החדשנית "כרמן" המשלבת אלמנטים של תיאטרון סוחף", אומרת נטליה אוסיפובה.

המוזיקה שתלווה את יצירת המחול הייחודית היא שילוב של מיטב הקטעים מתוך האופרה "כרמן" מאת ז׳ורז' ביזה ומוזיקה שנכתבה במיוחד על ידי מלחין ומוזיקאי בעל שם בינלאומי - דייב פרייס.

בין האמצעים האמנותיים הבלעדיים במופע לצד וחברי צוות קריאייטיב מהפכני וכוריאוגרפיה דרמטית יוצאת דופן - "חדר הירוק" שבו יושבים האמנים המגלמים את כרמן, חוסה, אסקמיליו ומיכאלה. הצופים צוללים לתוך חיי האמניםלא רק על הבמה אלא גם מחוצה לה, לומדים על היחסים ביניהם, רואים את הצעד המשעשע בהפקה ומכירים מקרוב את נטליה אוסיפובה.