ראשון לציון חוגגת 140 שנה להיווסדה, וגם השנה תקיים את פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין, "צוחק מי שצוחק.... ראשון", בעיר בין התאריכים 10-7 במרץ. הפסטיבל ייצא לדרך זו השנה התשיעית, עם נבחרת הכוללת קומיקאים שיתארחו בפסטיבל במגוון מופעי בכורה והפקות, כאשר בין היתר גם השחקן נירו לוי יחזור לראשונה לבמות לאחר תאונת הדרכים הקשה שבה היה מעורב. אלו האירועים המרכזיים:

1. "נחלת הקטנה - ניגונה של שכונה": פסטיבל הקומדיה וההומור יקיים מחווה מיוחדת לראשון לציון לרגל חגיגות 140 שנה עם הפקת מקור בהשתתפות אומנים, שחקני תיאטרון, בדרנים וזמרים השרים ומגישים מיצירותיהם של שלוש אגדות: פופיק ארנון, יגאל בשן וכמובן ספי ריבלין, שגדלו באותו רחוב באותה שכונה ותיקה בראשון לציון. בין היתר, ישתתפו אבי דור, אהרון פררה, אושיק לוי , חנה לסלאו, טוביה צפיר, מאיה אברהם, ניקי גולדשטיין, עדי כהן, עינת שרוף, רבקה מיכאלי, שמעון בוסקילה ובליווי תזמורת חיה בניהולו המוסיקלי של אילן שס.

2. "השיפוצניק שאהב אותי": נירו לוי חוזר בסערה לבמות עם הצגת בידור חדשה בכיכובו בבכורה לפסטיבל. מדובר בהפקת מקור מבית היוצר של התיאטרון העברי בשיתוף הפסטיבל והיכל התרבות ראשל"צ. הקומדיה ״השיפוצניק שאהב אותי״ מספרת את סיפורו של פנחס השפיץ, שיפוצניק שאינו בוחל בשום עבודה שמביאה לו פרנסה, שנקלע יום אחד שלא בטובתו לקליניקה און, לצורך שיפוץ שגרתי.

3. טריו בידור חגיגי לפסטיבל בהשתתפות אודיה קורן, ציפי שביט ושלמה בראבא: שתיים מהבדרניות המצחיקות בישראל וקומיקאי אהוב במיוחד יעלו אחד אחרי השנייה. בנוסף, יועלה מופע צוחקים ושרים עם אלי יצפאן ובעז שרעבי.

4. מיקי גבע יציג מופע סטנד אפ חדש, שישלב חיקויים שנכנסו לפנתיאון, וסטנדאפ על נישואין, אבהות, ההבדלים האינסופיים בין נשים לגברים,  יוקר המחייה בישראל ועוד.

5. יאיר ניצני במופע סטנד אפ יציג מופע על הפרספקטיבה שלו לחיים, הציניות לצד האופטימיות האינסופית, ההליכה קדימה אל מול הגעגועים לפעם, והאבהות לשלוש בנות אל מול הפורענות של כוכב רוק במיל’.

6. דביר בנדק יציג מופע סטנד אפ, לצד מועדון הסטנדאפיסטיות של צוותא שמגיע להתארח בפסטיבל הקומדיה וההומור במסגרת מרתון סטנדאפ שיכלול את חגית גינצבורג, נוגה ד'אנג'לי, אופיר סגרסקי וסיגל כהנא.  

בראשון לציון יעניקו גם מלגת כשרון ע"ש ספי ריבלין. כמיטב המסורת גם השנה תתקיים תחרות המונולוג הקומי בה ישתתפו סטודנטים מבתי הספר למשחק ברחבי הארץ, אשר יציגו בפני צוות שופטים מקצועי בראשות הבמאי והמנהל האומנותי של התיאטרון הלאומי "הבימה", משה קפטן. לזוכה יוענק פרס כספי על שמו של ספי ריבלין לטובת מלגת לימודים. הפרס יוענק לו ע"י ראש העירייה, רז קינסטליך, ונציגי משפחת ריבלין. כמו כן יוענק פרס לתלמיד מגמת תיאטרון מבית הספר בראשון לציון.

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשל"צ, מסר: "מדהים שב-140 שנותיה עירנו יכולה לנכס לעצמה הצלחות כל כך גדולות ככלל זה גם בדמות אמנים כדוגמת ספי ריבלין, מרדכי פופיק ארנון ויגאל בשן, שהיו מבין תושביה ולימים הפכו להיות שם דבר בתרבות הישראלית, שיזכו כעת במסגרת הפסטיבל לכבוד הראוי להם. אני מזמין את כולם לבוא וליהנות מחגיגה של קומדיה והומור. כמדי שנה הפסטיבל יציג מגוון מופעים שיצרו יחד תמהיל של צחוק ורגש".