אגדת המטאל חוזרת לישראל: אחת מלהקות המטאל הענקיות של זמננו "דיסטרבד" (DISTURBED) מגיעה לארץ להופעה אחת בלבד בישראל במסגרת סיבוב הופעות אירופאי, והפעם למופע אינטימי במיוחד בביתן אחד (אקספו TLV) תל אביב ב- 28 ביוני 2023, עבור 5,500 מעריצים בלבד. מכירת הכרטיסים תחל היום בשעה 14:00.

"דיסטרבד" החלה את פעילות בתחילת שנות ה-90 בשיקגו, ומאז דחפה את עצמה עם הסאונד הערמומי, המדבק והבלתי ניתן לחיקוי, אל קדמת זירת הרוק הגלובלי. לארוך הקריירה צברה מיליארדי ציות והאזנות, מועמדויות לפרסי גראמי (כולל ל״מופע הרוק הטוב ביותר״), ושלל פרסים.

זו תהיה הפעם השנייה שהלהקה מופיעה בישראל, אחרי הופעה בלתי נשכחת ומלאה עד אפס מקום בלייב פארק ב-2019. הסולן ומנהיג הלהקה היהודי דיוויד דריימן התבטא לאורך הקריירה ובפרט בביקורו כאן, על אהבתו הגדולה לישראל ולקהל המסור שלו פה. דיוויד סיפר באריכות על גאוותו הגדולה במורשתו הישראלית, כולל השירות של סבא שלו ב"ההגנה" והופעתה של סבתו על שער מגזין ״לאישה״ במדי צה״ל.

על הקשר ההדוק שלו למקום אמר: "כנראה שאת הקול שלי קיבלתי מסבא רבא (שהיה חזן בירושלים) ובכל מקרה אני מאמין שיש לי למעלה מ- 3,000 קרובי משפחה בישראל והקשר שלי למדינה שלכם חזק מאד".

הנה טעימה מהביקור הקודם בישראל, עם ביצוע מרגש של השיר "Never Again":

מכירת הכרטיסים תחל היום בשעה 14:00.