הערב (שני) תעלה ב"קשת 12" הסדרה החדשה "צד שלישי", שתעסוק במערכת היחסים הדרמטית בין בני זוג הפונים לתהליך פונדקאות, לבין הפונדקאית שלהם בכיכובם של רותם סלע, יהודה לוי, גל מלכה, ליאור רז ואיתי תורג'מן. 

באירוע השקת הדרמות של "קשת 12", סיפר תורג'מן על הסדרה: "אני משחק בסדרה 'גוף שלישי' שעולה ב'קשת', באתי להתחבק עם 'קשת' על כל הדרמות המהממות שהיא מוציאה השנה". 

ספר על הדמות שלך.
"אני משחקת את הפרוד של הפונדקאית, של גל מלכה, שמושפע מהמהלך שהיא עוברת, יש לנו יחד משותף, והיא הפונדקאית. ולתאר את המורכבת שסביב זה, את ההשפעה של הדבר הזה עליהם. ככה שחלק מלתאר את המורכבות של הנושא, אז אני בתוך זה".

איך זה שהטלוויזיה הישראלית לא נגעה בנושא הפונדקאות מאז 'לגעת באושר'?
"הטלוויזיה נוגעת בנושאים שהם אקטואליים, רלוונטיים, אני מרגיש כבן אדם בעולם שהפונדקאות היא  נושא שמדברים עליו המון, המורכבות סביב להיכנס להריון, סביבי להצליח בדבר הזה, היא נוכחת משפיעה על כולם ולכן זה עכשיו קורה".

הנושא קצת נפיץ, חברי הקהילה אומרים 'יש לנו גם זכות להביא ילדים' מצד שאנשים במחנה הפמיניסטי אומרים שזה ניצול של נשים שלא במעמד כלכלי טוב.
"אני מרגיש שבעולם שבו חופש הבחירה הוא נתון מוצק שמספק את סיפור הנאורות המודרנית, ולאנשים יש בחירה חופשית, אז אני לא מרגיש שמישהו יכול להיות נוצל אם יש בחירה חופשית".

ספר על חוויה מהצילומים.
"להיות בצילומים ששי קפון מביים זה כמו להכנס לרכבת הרים שמורידים עליך את המגן ולהמריא על 200 קמ"ש. זה מסע שהוא מטורף, מצחיק, אסוציאטיבי, מרגש, יצירתי , לא צפוי. כיף גדול לעבוד עם הבמאי הזה".

אנחנו חוגגים, אבל יש איום על התאגיד, מה דעתך על הנושא?
"דעתי שזה אסון גדול, יש הרגשה שמצמצמים את חופש הביטוי ואנחנו כשחקנים נהנים מאוד מהתאגיד שתומך מאוד בדרמות ועושה דברים מדהימים וראויים וזה יהיה צער גדול אם זה יקרה".

הדבר הזה מצטרף לכמה החלטות וכיוונים של הממשלה, שהרבה אנשים מודאגים מהם. אמנים חתמו לאחרונה על מכתב אמנים, שמתנגד לרפורמה המשפטית. היית חותם על מסמך כזה?
"לא הגעתי למצב שאני צריך להחליט על מה אני חותם, אבל אני מהפוזיציה הצנועה שלי כשחקן, כל מהלך שמצמצם את המקום שלנו להתבטא הוא מצער".

אתה חושש מהצעדים של הממשלה. דובר על זה שהומואים לא יוכלו ללכת לרופא, שיחליט שלא בא לו לטפל בהם?
"מה נראה לך? שאני יכול להגיד שמי שהומו לא יוכל ללכת לכל רופא? נשמע לי הזיה שאתה שואל את זה. אני אומר, 'אולי זה בוקר ועוד לא התעוררנו' ודאי שלא, אולי זה בוקר ועוד לא התעוררנו'. ודאי שלא, מה זאת אומרת הקהילה הגאה זה אולי הצבע הכי יפה באנושות, בחברה, שיהיו ראש ממשלה מצידי. מה זאת אומרת".