בסוף השבוע האחרון העיר אילת עטתה בגדי פסטיבל חורפיים ונעימים. הטיילת הצפונית של אילת אירחה את "פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב", ולאורך הים נפרסו שלל מופעים לכל המשפחה עם אמני קרקס בינלאומיים, מופעי אקרובטיקה, פסלים חיים ודמויות פנטסטיות, שהפעילו את ההולכים בטיילת באינטראקציה שירה ובריקודים.

הטיילת של אילת, קיבלה את פני המשפחות שהגיעו לאירוע בקרני שמש שכמעט השכיחו שמדובר באמצע חודש פברואר, וכמעט בכל פינה ניתן היה לראות פסל חי צבעוני, מוזיקאי או מופע מושקע ומיוחד.

תיאטרון רחוב באילת (צילום: קיץ ברבנר)
תיאטרון רחוב באילת (צילום: קיץ ברבנר)

את הבוקר פתחנו עם בטיילת רויאל ביץ' המופע "מעבר לפיק", מופע קרקסי כולו מחווה למוסיקה של שנות ה-70 וביניהם שיריו של הזמר והיוצר צביקה פיק. מופע פרודיה ליצנית ללא מילים ושטופת מוזיקה. על המופע אחראים זוג אמני קרקס, שנתנו חוויה מרהיבה ומרתקת במגוון אלמנטים אוויריים מתחלפים על מתקן טרייפוד יחד עם ילדיהם החמודים. 

מיד אחרי עלה על הרחבה "קרקס על גלגלים" בו הילדים שהגיעו עם משחותיהם שולבו במופע. בין המופעים הבינלאומיים שהגיעו השנה ניתן למצוא את "הרפתקאותיה של ג'יזל לה פרל", של האמנית ג'אי טור - מופע קרקס המגיע הישר מגרמניה, מופע יחיד ללא מילים, המשלב אלמנטים של תיאטרון, אקרובטיקה, ג׳אגלינג וקומדיה. אמן נוסף שיגיע מגרמניה הוא יאן מנסקה, עם מופע אנרגטי המציג מיומנויות גבוהות של קרקס ובדגש על דיאבלו בשילוב עם הומור ומוזיקה.

תיאטרון רחוב באילת (צילום: קיץ ברבנר)
תיאטרון רחוב באילת (צילום: קיץ ברבנר)

כמו כן, לראשונה בפסטיבל הוקמה תערוכת המתנפחים ARTISTA, חווית 360 במימדים גדולים, הכוללת שלל מתנפחים ענקיים בצבעי שחור לבן, שחקנים בתוך בובות תואמות ומוזיקה.