לאחר שמיליוני מבקרים צפו בה ברחבי העולם, נוחת בפעם הראשונה בישראל האוסף המקורי של האמן האמריקאי האגדי קית' הרינג. האוסף הפרטי של קית' הרינג בבעלותו של מר גארי קאסינלי Gary Cassinelli Mr.

התערוכה "קית' הרינג" תציג כ-200 יצירות מקוריות של אמן הפופ ארט הנודע ואחד האמנים החשובים והמשפיעים של היסטוריית אומנות הרחוב והגרפיטי בעולם. התערוכה הבינלאומית מיובאת לארץ בעלות של חמישה מיליון שקלים, תוצג במתחם ארנה הרצליה (BLACK BOX) החל מ-09.3.2023 ועד 30.6.2023, ותתפרש על פני שטח של 1,000 מ"ר. שווי יצירות האמנות מוערך בעשרות מיליוני שקלים.

אורח הכבוד שיגיע לישראל במיוחד לרגל השקת התערוכה יהיה הצלם האמריקאי עטור הפרסים - אלן טננבאום, שצילם את קית' הרינג בפעולה. טננבאום (78) תיעד במשך שנים את סצנת התרבות והלילה של שנות ה-70, בעברו היה הצלם הראשי של המגזין השבועי הנחשב Soho News והינו מי שעומד מאחורי צילומים אייקונים שהתפרסמו בכל העולם, בהם של ג'ון לנון ויוקו אונו עירומים יחד במיטה, פיגוע אסון התאומים ועוד. 

תערוכת קית' הרינג הוצגה עד כה בערים מרכזיות ברחבי העולם, בהן ניו יורק, פלורידה, דוילסטאון (פנסילבניה), מונצה שבאיטליה ועוד, תגיע בחודש מרץ לישראל. התערוכה של אמן הפופ ארט המוערך, שנחשב לאייקון אמנות ואופנה, תציג כ-200 מעבודותיו במתחם ארנה הרצליה החל מ-9 במרץ 2023.