שנתיים אחרי הסערה: ארז דריגס, שעמד במרכזה של פרשת הטרדות ברשתות החברתיות, והתנצל פעמים רבות - חוזר לתיאטרון. בעוד כחודשיים תעלה בתיאטרון הבימה ההצגה "אביבה אהובתי", אותה עיבד דריגס לבמה על בסיס הסרט המצליח משנת 2006. הבוקר (שלישי) החלו החזרות לעיבוד הבימתי לסרטו של שמי זרחין. בין השחקנים שיקחו חלךק במחזה: רונה לי שמעון וענת מגן-שבו בדאבל קאסט לתפקיד אביבה. לצידן ישחקו: נופר סלמאן, הילה סעדה, שפי מרציאנו, רובי פורת שובל ומולי שולמן.

המחזה, בבימויו של משה קפטן, יעלה לראשונה באולם מסקין בתיאטרון הבימה ב-29 באפריל. מדובר בהפקה משותפת של התיאטרון הלאומי הבימה והתיאטרון העירוני באר שבע.

כזכור, לפני כשנתיים פורסם תחקיר על דריגס באתר הפמיניסטי "פוליטקלי קוראת" בו מתוארים מקרי הטרדה לכאורה אותם ביצע בצ'אט הפייסבוק במרוצת השנים, לרבות התכתבויות בנות עשור. דריגס התנצל במספר הזדמנויות על מעשיו, וכעת, כאמור, חוזר ללב העשייה.

פרסום התחקיר היה בשיא הצלחתו של דריגס עם הסדרה "חזרות" ששודרה בכאן 11, אולם לאחר מכן לא חודשה לעונה נוספת.

על פי התחקיר, השחקן ניהל התכתבויות בעלות אופי מיני עם הנשים, חלקן קטינות, שהמשיכו גם לאחר שביקשו ממנו לחדול. עוד נטען כי דריגס "פגע באופן שיטתי בנשים בעולם התיאטרון ומחוץ לו", וכי התנהגותו הובילה ל"הדרה אקטיבית של נשים ומנעה מהן להתקדם או לפחות להרגיש בנוח בסביבה”.