ככל שהיא שמחה על הפרס, צוקרמן חולקת על כותרתו. "אם פרינג' בתרגומו לעברית הוא שוליים, אנחנו בהחלט לא תיאטרון שוליים, אלא יוצרים עצמאיים, שמאתגרים את הממסד", היא מתקנת. "התיאטרון שלנו לא יכול להיות ממסדי בהיותו לא כפוף לשום אג'נדה".
חתיכת טיפוס, צוקרמן, אחת שתמיד עושה מה שבראש שלה. מבחינתה, אגדת תמונע החלה להירקם אי אז ב־1981 כשהקימה את "אנסמבל תמו־נע", שם שהמציאה מבקרת התיאטרון המנוחה שוש אביגל, ובמרוצת הזמן נעלם ממנו המקף.
צוקרמן משקיעה את כל כולה בתמונע, אבל לא בטוח שתתעשר מהבייבי שלה. "אני מקבלת משכורת מזערית מהעמותה של תמונע, חצי ממנה אני תורמת למקום", משתפת אותנו צוקרמן, שמשלימה הכנסה מבימוי ומהעברת סדנאות במקומות אחרים. "אני מאמינה שהרוח של תמונע עוברת איכשהו הלאה".