אתם חייבים לראות את זה: סופגנייה מתעוררת לחיים

כך יצרו את הקמפיין החדש של רולדין לחנוכה, בו נערך שיתוף פעולה ייחודי עם אמן ציורי הגוף הבינלאומי יוהנס שטוטר. צפו בסופגנייה האנושית

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
רולדין 2022 בתמונה סופגנייה שוקולד פארטי. 12 ₪
רולדין 2022 בתמונה סופגנייה שוקולד פארטי. 12 ₪ | צילום: רונן מנגן

נועה בכר אהרוני, מנכ”לית רשת רולדין: "בכל שנה בחנוכה הקמפיין הוא השפיץ של תהליך ארוך ומורכב שמטרתו אחת: להביא לכל הישראלים קולקציית חג משמחת ולהפוך את חג החנוכה למושלם. אני שמחה שגם השנה הקמפיין משקף את תפיסת אמנות הקונדיטוריה שמנחה אותנו בפיצוח ופיתוח הקולקציה. תודה לכל העושים במלאכה כאן ברולדין ולכל השותפים שלנו לעשייה – חג רולדין שמח"

צור גולן, הפרסומאי ואיש הקריאטיב של רולדין: "לפעמים חלומות מתגשמים וזאת לא קלישאה, התחלנו לעבוד על הפרויקט הזה לפני שנה וחצי והיה שווה לחכות. אני גאה שהצלחנו לשבור את תקרת הזכוכית של עצמנו ולהפיק קמפיין בינלאומי בכל מובן המילה. עם האנשים של רולדין השמים הם הגבול"

תגיות:
סופגניות
/
חנוכה
/
קמפיין
/
איפור
/
רולדין
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף