הסדרה הקומית שעוקבת אחרי הדרמות בחייהם של עובדי "שפע יששכר" חוזר לאוויר ותשודר בימי רביעי בשעה 21:15 ב- כאן 11 ובדיגיטל כאן BOX. לצד הכוכבים הקבועים, קרן מור, נועה קולר, דב נבון, יניב סויסה, אמיר שורוש, דניאל סטיופין, יעקב בודו, יגאל עדיקה, אביבה נגוסה, דורית לב-ארי, רודי סעדה ונציגתינו לאירוויזיון, נועה קירל, יתארחו גם תמיר בר, צחי גראד, פרלה דנוך, חי מאור, חיים משה. קרן מור שוחחה עם איריס קול ברדיו 103FM על העונה החדשה.

 

איזה שחקנים חדשים יהיו למשל?

"קודם כל מרים זוהר אהובה שלי, איתה אני משחקת ב'אדיפוס' ושם אנחנו נהיינו BFF, אנחנו באותו חדר. היא ממש השראה גדולה האישה הזו, וחברה טובה ומצחיקה וחדה, ובאמת דוגמה ומופת".

אפשר להגיד גם שהיא אישה כל כך יפה.

"היא מדהימה. היא שיחקה את אימא שלי ב'חווה ונאווה', אבל היא באה ליום אחד, התראינו ונעלמנו. ב'אדיפוס' אנחנו משחקות את האימהות לאותו בן, לאדיפוס, לעמוס תמם. היא גם משחקת ב'קופה', ודווקא ב'קופה' אני לא משחקת איתה לצערי".

 

מה היא משחקת שם? את מי?

"אחת מהלקוחות הבלתי נסבלות. שלחו לי לראות. נועה קירל תהיה, מכירים? מישהו שמע?"

ומה היא בשבילך? גם לקוחה מרגיזה?

"תראי, בגדול, כולם..."

האמת שלקוחות הם מרגיזים אגב.

"כן, ובצדק".

אני חושבת שמה ש'קופה ראשית' הצליחה לעשות זה קצת לתת לנו לראות את עצמנו וקצת להיות מודעים כשאתה הולך לעשות את הקניות שלך ולהיות קצת יותר אדיב.

"הלוואי שזה יהיה בכל אמנות, שיש איזושהי מראה. כל הדברים שאני עושה, אני חייבת למצוא את הדברים שהייתי רוצה לראות, ולא רוצה לראות בעצמי".

העונה עולה ביום רביעי, ב-26.04. אנחנו בואכה יום הזיכרון, יום העצמאות. את מוחה? לא מוחה?

"מוחה".

קפלן?

"ברור. כמו שצוין, השבוע ה־16. אני חושבת שזו ריצה למרחקים ארוכים והיא חשובה מאוד, ואני חושבת שזו זכותנו למחות, כמו שזכותנו לבחור. אני חושבת שהאמת, בניגוד לטרגדיה ששם היא קורית בגלל שלא רואים את האמת, האמת פה יוצאת לאור. אני חושבת שהיא מורכבת. אני חושבת שהדרך היא ארוכה, אבל אני חושבת שזו הזכות שלי להיות בהפגנות האלה".