לאור הצלחת העונה הראשונה, ערוץ 4 הבריטי שעומד מאחורי קלאסיקות וסדרות אהובות כמו "מראה שחורה", "נערות דרי", "קוויר בעיר", "קטסטרופה" ועוד רבות וטובות, יחדש את הסדרה הישראלית האהובה "חברות" של רשת 13 לעונה שנייה.

הסדרה הקומית הישראלית "חברות" שהצליחה בארץ וזכתה ב-2014 בפרס בפסטיבל הפרסים הבין-לאומי "ורד הזהב", נרכשה ב-2021 לבריטניה כשיצרה גרסה מקומית לסדרה הישראלית האהובה. בריטניה היא מדינה השישית שרכשה את הסדרה בנוסף לצרפת, בלגיה, פולין, רוסיה ואוקריאינה.

כעת, לאחר שהפכה העונה הראשונה לאחת הקומדיות המוצלחות השנה בערוץ ומפיקי הסדרה התרצו מנתוני הרייטינג, הוחלט להחזיר את העונה לעונה שניה שיושבת על משבצת הסיטקום לאישה העובדת הממוצעת בבריטניה, מה שמתאים מאוד לערוץ הבריטי מאחר ואין סדרות כאלו באופן שכיח על מסך הטלוויזיה הבריטי. כמו בעונה הראשונה, מפיקי הסדרה ימשיכו באותו הקו וישלבו קווי עלילה הלקוחים מהמקור בנוסף על כאלו שנוצרו והותאמו במיוחד לגרסה הבריטית.

"חברות", שהחלה ב-2013 שודרה במשך ארבע עונות בערוץ עשר ואז ברשת 13, נוצרה על-ידי ליטל שוורץ, יואב גרוס, שי בן עטר וליאת שביט והייתה לקלאסיקת סיטקום ישראלית. הסדרה עוקבת אחר ארבע חברות במצבים שונים בחייהן: נועה (ליטל שוורץ), אם צעירה וקלאמזית, חברתה הטובה פזית (לירית בלבן) הלחוצה ורכת הלב. ורד (לירון וייסמן), גיסתה של פזית והאמא המושלמת. ושני (מגי אזרזר) הרווקה הטיפוסית.

ליטל שוורץ יוצרת הסדרה: "אני שמחה וגאה בהצלחתה הבינלאומית של הסדרה, כיף לראות שאמנות זאת שפה בינלאומית ושהסדרה מצליחה לגעת בלבם של צופים מכל רחבי העולם. זה מהמם לראות שהנוכחות הבינלאומית של "חברות" ממשיכה להתרחב ואני גאה יוצריה ובשחקנים המעולים שלה".