"הדיפלומטית", נטפליקס

קייט וויילר היא דיפלומטית האמורה לצאת לאפגניסטן כדי למלא את תפקיד שגרירת ארצות הברית. פגיעה בנושאת מטוסים בריטית ליד חופי איראן, המביאה למותם של 41 מלחים, משנה את יעדה והיא נשלחת ללונדון, לשמש כשגרירת ארצות הברית בבריטניה.

מצטרף אליה בעלה, האל, דיפלומט מבריק בעצמו, כעת חסר תפקיד, בתור "רעייתה", מי שאמור לסייע לה, לשמש עזר כנגדה, אבל בעל אופי פרוע, חושב יותר מדי מחוץ לקופסה ולא פעם גם פוגע בעבודתה. יחסיהם של קייט והאל, אחרי 15 שנות נישואים, עלו על שרטון וכבר נפלה ההחלטה להתגרש, כשקייט משוכנעת בנכונות החלטתה בעוד האל עושה מאמצים לשכנע אותה לתת ניסיון נוסף לחייהם ביחד.

מהר מאוד מקבלת הסדרה מתכונת קבועה החוזרת בכל פרק, שבה ראש ממשלת בריטניה, טיפוס שחצן וחמום מוח, שואף להפציץ מישהו, לא חשוב מי, כאקט ברור של נקמה שיביא לו נקודות פוליטיות, ובכל פעם מצליחה קייט המוצלחת בדרכים שונות להניא אותו מכוונתו, מניחה לבעלה להיכנס פעם נוספת למיטתה ומפלרטטת עם שר ההגנה הבריטי.

יוצרת הסדרה דברה קאהן נמנתה בעבר עם צוות כותבי "הבית הלבן" ו"הומלנד". את קייט וויילר (קארי ראסל) יזכרו הצופים מ"האמריקאים" המשובחת. "הדיפלומטית", על ששת פרקיה, נולדה לבינג'. היא קלה, מחליקה בגרון, וסיומה מסמר השיער מבטיח שתהיה פה עונה שנייה לפחות.

לראות או לוותר: לראות. הנאה מובטחת.