הטלוויזיה הישראלית ממשיכה לקטוף פרסים: עוד טרם עלתה לשידור בישראל, הסדרה "הראש" של קשת 12 תוקרן בקרוב בבכורה עולמית בפסטיבל מונטה קרלו.

הסדרה נבחרה ל-1 מתוך 9 סדרות בלבד מכל העולם שיתחרו במסגרת הפסטיבל בתחרות Golden Nymph Awards על תואר הסדרה הבינלאומית הטובה ביותר.

''הראש'' (צילום: צילום מסך קשת 12)
''הראש'' (צילום: צילום מסך קשת 12)

"הראש" היא דרמת מתח וריגול בכיכובם של יהודה לוי, יעל אלקנה ואושרי כהן, על ראש השב"כ בחודש המטלטל בחייו המקצועיים והאישיים – במהלכו מתגלה ההדלפה החמורה ביותר בתולדות הארגון שתוביל לחשדות בכל הסובבים הקרובים אליו.

יוצרים: רון לשם, דניאל אמסל, עמית כהן ואופיר לובל (שגם ביים) הפקה: שנהר הפקות.

''הראש'' (צילום: צילום מסך קשת 12)
''הראש'' (צילום: צילום מסך קשת 12)

השחקן אושרי כהן סיפר למעריב על הסדרה: "'הראש' - סדרה על השב"כ. בעצם יש חפרפרת בשב"כ, ויש חשודים מיידיים, ואנחנו חלק מהחשודים האלו. אנחנו חלק מהשב"כ האלו, אנחנו בתוך השב"כ, והשב"כ בעצם מנהל חקירה נגדית בתוך עצמו - מי החפרפרת. סדרת מתח שכתובה היטב. עם שחקנים מדהימים".

הוא הוסיף: "כתב את זה רון לשם, שהוא מדהים, ואנחנו שיתפנו פעולה בפעם הראשונה בבופור ועכשיו אנחנו משתפים עוד פעם פעולה. הוא מדהים הוא כבר כותב מעבר לים. הוא באמת כותב נפלא, ואני שמח לקחת בזה חלק".

"אני משחק את גל נאווי, ראש הלשכה, בחור תמים, טוב לב, שהולך תמיד למען המשימה ולמען הצוות שלו. מאוד חדור מטרה שכל עולמו נופל עליו כשהאקסית שלו חוזרת לתמונה ומערערת לו גם את הביטחון האישי וגם את הביטחון המקצועי. כי הוא באיזשהו שלב הופך להיות חשוד בעצמו ומתערער עליו עולמו".