"חוות החופש" הפועלת כמרכז חינוך לשיקום בעלי חיים, יוצאת בקמפיין חדש לקראת חג השבועות "זו אינה בינה מלאכותית, אלו החיים שלהם ושלנו".  במסגרת הפרסומת נעשה לראשונה שימוש בבינה מלאכותית במטרה לתאר את התהליך שעובר על פרה ליצור חלב והנזק הסביבתי שנגרם מהתהליך. 

הקמפיין בעלות מוערכת של כ 500 אלף ₪ באמצעות גיוס תרומות צפוי לעלות לראשונה בגמר האירוויזיון, ביום שבת ה 13.5. הקמפיין יעלה בברייק הזהב לפני ניקוד השירים ובהמשך ישודר בערוצים המסחריים ויעלה בשילוט על גבי 230 אוטובוסים, ברדיו ובדיגיטל. 

עדית רומנו ומיטל בן ארי, מייסדות החווה: "אנו שמחות שיש לנו את הזדמנות להעביר את המסר של חוות החופש בצורה פתוחה ומזמינה, לאחר פסילת הקמפיין משידור בשנה שעברה עשינו את הפקת הלקחים הנדרשת ואנו בטוחות שהדברים באים לידי ביטוי בקמפיין הנוכחי. משבר האקלים כבר כאן, כולנו חווינו אותו בחורף האחרון והאחריות להתמודדות איתו מוטלת לא רק על ממשלות ומדינות אלא על כל אחד ואחת מאיתנו".

קרדיט קמפיין: "שביט. וזהו" בבעלות אסי שביט ורן אטלס

על חוות החופש

חוות החופש הוקמה ב2016 כמקלט הצלה ושיקום לבעלי חיים מתעשיית המזון וניסויים ומשמשת  כמרכז חינוכי חברתי לקירוב לבבות בין בני האדם לבעלי חיים שניצלו.                                                      

לצד היותה מקלט הצלה ושיקום, חוות החופש מהווה מרכז חינוכי ראשון מסוגו המאפשר חיבור בין בני-האדם לבעלי-חיים, דרך היכרות מעמיקה של בעלי-חיים שמרבית האנשים פוגשים מרחוק ובתנאי גידול שאינם מתאימים להם.                  

בעלי החיים שנקלטים בחוות החופש מגיעים עם קשיים פיזיים, נכויות וצלקות נפשיות. הם מקבלים טיפול רפואי וליווי צמוד שמאפשר להם לשקם את האמון שלהם בבני האדם. אנו מעניקות לדיירים טיפול ויחס צמוד, מכבד ושיוויוני, שמשקפים את האופן שבו היינו רוצים שנתייחס לבעלי החיים ובני האדם כאחד.

לתרומות, התנדבות וביקורים בחווה Www.Freedom-farm.org.il