העיתונאי החרדי ישי כהן ('כיכר השבת') התראיין היום (ראשון) אצל אריה אלדד ובן כספית בתכניתם ב-103FM והתייחס לפרשת גלית גוטמן, שאמרה בשידור חי כי "החרדים מוצצים לנו את הדם".

גוטמן על דבריה נגד החרדים: "מתנצלת מעומק הלב אם פגעתי במגזר שלם"

"אני כל כך כאוב. יש נתונים שאי אפשר להתווכח איתם. למעלה מ־80% מהנשים החרדיות עובדות. למעלה מ־50% מהגברים החרדים עובדים קשה מאוד כדי לפרנס את הבית שלהם", ציין בפתח השיחה. "אז כן, יש 48% גברים חרדים שלומדים, אני מעריך את לימוד התורה ומבין שיש אנשים שלא מבינים את ערך לימוד התורה ולא מסכימים שצריכים לתקצב אברכים, אבל מכאן ועד האמירות של השבוע האחרון, ההכללה הזאת של הציבור החרדי - הפכו אותנו למפלצות".     

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

עוד המשיך ואמר: "הסיפור הוא לא גלית גוטמן, מחר היא תחזור לשדר וזה לא יעניין אף אחד - הסיפור פה הוא השיח הכללי. לדוגמה, אני יודע שבן כספית באמת לא שונא את החרדים ורק מודאג לכך שיצאו לשוק העבודה. אני מאמין שזה מגיע ממקום טוב, בשונה מהאחרים שחושבים שזה מגיע ממקום של שנאה, אבל אתם חושבים שדרך השיח של הימים האחרונים תצליחו לשכנע חרדי אחד לעזוב את הכולל ולצאת לשוק העבודה?".

לסיום, הדגיש: "אנחנו במדינה דמוקרטית וטוב שכך, אבל האם זאת הדרך? האם זאת השפה? רוב הגברים עובדים. הנשים החרדיות עובדות יותר מכל מקום אחד בעולם. אי אפשר להתווכח עם נתונים, גם אם המספרים לא מספקים. העובדות אומרות שרוב החרדים קורעים את עצמם כדי לפרנס את הבית ואז שומעים בתקשורת שאומרים עליהם שהם שודדים ומוצצים את הדם".    

סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני 103FM