זוכת האירוויזיון חוטפת אש, אבל זה מעיד שעיקר על מי שאמר את הדברים: לאחר שיו״ר ועדת הכספים, משה גפני, עורר סערה וזעם ציבורי לאחר שעקץ את הזמרת נועה קירל במהלך דברים שנשא במליאת הכנסת ואמר כי "הייתי תורם לה קצת בגדים שיהיו לה", בהמשך הותקפה קירל גם מכיוון שונה. השדרן והעיתונאי רזי ברקאי התארח בתוכניתו של רביב דרוקר בערוץ 13, "אזור בחירה", והשתתף בדיון על אמירתו של גפני על קירל. במהלך הדיון אמר ברקאי על הופעתה של קירל באירוויזיון כי "יש שם משהו דוחה". בן בירון בראודה ("וואלה") שוחח עם איריס קול ב-103fm על הפאנל בו השתתף ברקאי והאמירות שעוררו סערה.

מה היה להם לומר?
"האמת שאני קצת הופתעתי. מי שלא עקב, חבר הכנסת משה גפני החליט לנצל את הזמן שלו בכנסת כדי לדבר על נועה קירל, כי אין דברים חשובים יותר. לא נעים להגיד שזה קצת מעיד הרבה יותר עליהם מאשר עליה. זה היה בעיקר שיח מאוד מיושן, שוביניסטי ומיזוגני לגבי הריקוד שלה, שאני באמת לא יודע, אני משתדל לא לדבר על דברים שאני לא מבין עליהם, אבל מסתבר שעם כל ההישגים שלהם הם מבינים גם בריקוד, מחול ואופנה. הם החליטו שזה לא משהו שמכבד נשים, החליטו שזה חיפצון".

רזי ברקאי בערוץ 13 על נועה קירל

אבל הם עשו את החיפצון.
"חד משמעית, זה העיוורון בעיניי. מזל שהייתה שם את רויטל, שהעמידה אותם קצת במקום. אבל זה באמת היה מאוד מיושן, פחות מקום שבא להטיף לפלורליזם ואז יושבים חבורה של גברים מבוגרים ומנהלים דיון על בחורה צעירה. אני חושב שנועה נמצאת בכותרות ובצדק, הבחורה הזו עושה עבודה מדהימה וקריירה מדהימה, מראה לכולם איך צריך להתנהל. עצוב שאנשים בכירים ומנוסים יותר נופלים במקומות האלה, ואני מקווה ששום בחורה צעירה תצפה בהם ותרגיש רע עם עצמה". 

מקווה שילמדו קצת את הימים החדשים.
"אני מאוד מסכים, אם הם רוצים להעלות את מספר הצופים והצופות, שווה לרענן קצת את הפרוטוקול". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm