משה נוסבאום קטף ג'וב חדש: זה הקמפיין בו יופיע

כתב החדשות שחשף לפני כשנה כי הוא סובל ממחלת ה-ALS קטף קמפיין חדש, בו ישמש פרזנטור ל"עיגול לטובה" של עמותת שווים

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
משה נוסבאום
משה נוסבאום | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עידן מוטולה, מייסד עמותת שווים והעורך הראשי של אתר שווים, מסר: "השקנו קמפיין עיגול לטובה שאני מאוד גאה בו. רוצה לומר תודה גדולה לנוסבאום על ההתגייסות למען המטרה, ובכלל על השירות האדיר שהוא עושה לקהילה שלמה של אנשים עם מוגבלויות בישראל".

משה נוסבאום בקמפיין החדש. באדיבות אתר שווים - קול לאנשים עם מוגבלות | צילום: באדיבות אתר שווים - קול לאנשים עם מוגבלות

העמותה והאתר פועלים למען ילדים ובוגרים עם מוגבלויות מכל הסוגים (פיזיות, תקשורתיות, קוגניטיביות, נפשיות). העמותה הוקמה על ידי עידן מוטולה, עיתונאי ותיק ואבא לילד עם צרכים מיוחדים, לאחר שהבין לדבריו שלאנשים עם מוגבלות בישראל אין מספיק קול בתקשורת.  אתר שווים מספק לאנשים עם מוגבלות ולמשפחותיהם מידע חדשותי חיוני על בסיס יומיומי, נלחם עבור הזכויות שלהם ומשפיע על מקבלי החלטות. את התוכן באתר כותבים עיתונאים עם מוגבלות שעוברים הכשרה בשווים ומקבלים שכר מלא על עבודתם.

"עיגול לטובתנו יאפשר לנו להגדיל את פעילות האתר והשפעתו, לגייס עוד עיתונאים עם מוגבלות, לסייע לעוד ילדים ובוגרים עם מוגבלות שזקוקים לגב תקשורתי, ולייסד עוד הכשרות מקצועיות לאנשים עם מוגבלות בתחום התקשורת ובענפים אחרים", נמסר מעמותת שווים.

תגיות:
בעלי מוגבלויות
/
משה נוסבאום
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף