כשנה לאחר שחשף כי הוא סובל ממחלת ה-ALS שגורמת לניוון שרירים, היום (חמישי) נחשף תפקידו החדש של כתב המשטרה של חדשות 12, משה נוסבאום. בג'וב החדש, העיתונאי הוותיק ישמש פרזנטור בקמפיין עיגול לטובה של שווים.

עידן מוטולה, מייסד עמותת שווים והעורך הראשי של אתר שווים, מסר: "השקנו קמפיין עיגול לטובה שאני מאוד גאה בו. רוצה לומר תודה גדולה לנוסבאום על ההתגייסות למען המטרה, ובכלל על השירות האדיר שהוא עושה לקהילה שלמה של אנשים עם מוגבלויות בישראל".

משה נוסבאום בקמפיין החדש. באדיבות אתר שווים - קול לאנשים עם מוגבלות

העמותה והאתר פועלים למען ילדים ובוגרים עם מוגבלויות מכל הסוגים (פיזיות, תקשורתיות, קוגניטיביות, נפשיות). העמותה הוקמה על ידי עידן מוטולה, עיתונאי ותיק ואבא לילד עם צרכים מיוחדים, לאחר שהבין לדבריו שלאנשים עם מוגבלות בישראל אין מספיק קול בתקשורת.  אתר שווים מספק לאנשים עם מוגבלות ולמשפחותיהם מידע חדשותי חיוני על בסיס יומיומי, נלחם עבור הזכויות שלהם ומשפיע על מקבלי החלטות. את התוכן באתר כותבים עיתונאים עם מוגבלות שעוברים הכשרה בשווים ומקבלים שכר מלא על עבודתם.

"עיגול לטובתנו יאפשר לנו להגדיל את פעילות האתר והשפעתו, לגייס עוד עיתונאים עם מוגבלות, לסייע לעוד ילדים ובוגרים עם מוגבלות שזקוקים לגב תקשורתי, ולייסד עוד הכשרות מקצועיות לאנשים עם מוגבלות בתחום התקשורת ובענפים אחרים", נמסר מעמותת שווים.