רק לפני יומיים שודר גמר התוכנית הפופולרית של קשת 12 ״הקינוח המושלם״ והצופים מסרבים להתנחם. ארבעת הפיינליסטים של ״הקינוח המושלם״, לירון טאקו, מיכאל זורין, בשמת וינר שוורצברד ומור מזרחי, העפילו לגמר וזכו להציג את הקינוחים שלהם בפני צוות השופטים. אחרי שני שלבים ושישה קינוחים מרשימים הזוכה הסופית הייתה בשמת וינר עם קינוח בשם ״שלכת״.

על פי כמות נכבדה של טוקבקים בעמודי הפייסבוק השונים נטען כי המשחק היה מכור מראש, והזוכה במקום השני, מיכאל זורין, הוא זה שהיה צריך לזכות בגמר. בנוסף נטען לקשר משפחתי בין הזוכה וינר לבין אחד מהבכירים בהפקה.

"אף אחד לא אומר אבל אולי כדי שכולם ידעו. ככה זה שהמתמודדת שזכתה היא גיסתו של העורך הקולינרי של התוכנית ערן שוורצברד. לפחות קצת גילוי נאות לפני התוכנית, למרות שזה לא ראוי שמתמודד שקרוב להפקה בכלל השתתף אבל זה כבר לא משנה", כתב מגיב כעוס. מגיבה אחרת כתבה: "לא יודעת אם שמת לב בתוכנית האחרונה הושמט שם המשפחה לאחר נישואין של המנצחת, ולא בכדי".

חלקם אף ניסו לעודד את זורין ולמצוא נחמה מסוימת בתוצאה: "לא יודעת מה הפרס לזוכה, ואם הוא בכלל שווה את האכזבה. לגבי מקום ראשון או שני - ההיסטוריה לימדה אותנו שמי שהגיע למקום השני, הרבה פעמים מצליח יותר מהמקום הראשון".

מקשת נמסר בתגובה: "מנצחת הקינוח המושלם נבחרה ע"י שופטי התוכנית ואף ע"י השף קונדיטור הבינלאומי המוערך, פייר ארמה, על סמך היכולות המקצועיות שלה בלבד. בנוסף נזכיר כי אחד מהמרכיבים היחודיים בתוכנית הוא המבחן הראשון בכל שלב, מהאודשין ועד הגמר, אשר מוכרע בצורה עיוורת, מבלי שהשופטים פוגשים את המתמודדים".