הקומיקאית שני כהן חשפה את אחד הסיפורים ההזויים שקרו לה לפני יותר מ-20 שנה, כשעברה מתיחה אכזרית במיוחד על ידי לא אחר מאשר אביה. בהצצה לגולשי "מעריב אונליין" לפרק החדש של "סיפורים מהכורסה" - הערב בשעה 22:15 ב- כאן 11.

שני כהן מחקה את גילה גמליאל ועוקצת: "אנחנו לא אנשים רגילים, לנו מותר"

ב"סיפורים מהכורסה" עשרה קומיקאים יושבים על בסלון ביתם, צופים בקטעי ארכיון נוסטלגיים מפניני רשות השידור, ומספרים את הסיפורים הכי אישיים, מוזרים, מצחיקים ומרגשים שלהם, שבהם בעצם – הסיפור של כולנו.

והפעם: סיפורים על תאקלים עם הרשויות. איך נגמרה תרמית ה sms של אושרית סרוסי? האם צביקה הדר דפק ליהודה פוליקר פחית בראש? איפה גלעד כהנא שומר את כל החשמל שגנב? ומה עישנו גלית חוגי ושוטר ב"לונה גל"?

בהצצה, שני כהן מסתבכת עם הרס"ר, האם זה יעלה לה בשבת בבסיס בערב המילניום? "במיליניום, הייתי מדריכה בקורסה משקניות ת"ש, קראו לנו לחדר של הרס"ר, לכל המדריכות החדשות, זה מאוד מפחיד. אז הוא אומר 'שלום, אני ויקטור, אני הרס"ר, וכמו שאתם יודעים שישי שבת הקרוב יוצא המילניום - ומישהו מפה צריכה להשאר שבת".

"עכשיו זה המילניום, או.קיי. זה המעבר מ-99 ל-2000 כשכל המחשבים אמורים לקרוס והעולם הולך להגמר, ואת רוצה להיות במסיבה בזמן הזה", מספרת כהן. "אבא שלי אמר לי 'כשאת מגיעה לבה"ד 11, ואת פוגשת את ויקטור, תגידי לו שאת הבת שלי', הוא שיגע אותי על זה. אז אמרתי לו 'אני שני כהן, אני הבת של בני, אני אתה מכיר אותו', אז הוא אומר לי 'איזה בני?', אז אני אומרת לו 'בני כהן', אז הוא ואמר 'איזה בני שכהן?'. אז אני מחזלש"ת, אני אומרת 'איזה אידיוט, מה הוא אמר לי להגיד?', אז הוא אומר לי 'מה? מה אמרת?' ועניתי 'לא, לא אמרתי כלום'".

"הוא אומר 'או.קיי. כולכם עכשיו החוצה, את נשארת שבת', הוא מוציא את כולם החוצה", המשיכה כהן.  "ואני בוכה, לא יכולה להפסיק את הדמעות, גם בשקט, כאילו הכי נוגע, צער בעלי חיים. באמת, ואז הוא אומר לי 'מה המספר של אבא שלך?', הוא צועק עליי. אני אומרת לו את המספר, ואז הוא שם אותו על רמקול והוא אומר לו: 'בני, הצלחתנו עבדנו עליה, היא בוכה פה. גמורה, היא על הרצפה. אין, היא לא ידעה, לא חשדה כלום, שיחקתי טוב', ואבא שלי נקרע מצחוק".