חתונה ממבט ראשון. התוכנית שאנחנו נשבעים לא להישאב אליה שוב כי יש כל כך הרבה חיים שם בחוץ, ושנייה אחרי פתיחת העונה כבר צמודים למסך עם ווליום מוגזם, מחכים לבאות. אז גם אני הבטחתי לנסות להיות צופה מהצד ולא קיימתי, והאמת היא שאני ממש לא מתחרטת. בינתיים מאוד נחמד, לא?

אם נפרט קצת יותר מההנאה הגלומה בריאליטי ששב אלינו בלי דני פרידלנדר (פרט שולי אך מצער), אתמול פגשנו את הזוג השני במספר שינסה ליצור חיים משותפים לאחר ששודך על ידי מיטב המומחים. ראשון להיחשף היה משה, בן 32 ממושב רינתיה, עצמאי בתחום איטום הגגות וחי לצד כלבו החביב סופה. באמתחתו אתגרים לא פשוטים כילד כנער, בעיקר במישור המשפחתי, ומבחינתו השלב הבא הוא יחד. לגיטימי ביותר. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

מן העבר השני ניצבת נעם, 36,עובדת סוציאלית בעיריית תל אביב־יפו ומתגוררת ברמת גן, במקור מהצפון. "מאז שאני זוכרת את עצמי, הייתי דמות מרצה", סיפרה די בהתחלה. "הייתי מבטלת את עצמי. אני אהיה בת הזוג, לא הפסיכולוגית". בדיוק בגלל זה, הסבירה, בחרה להטיל את משימת הבחירה על מיודעינו, שכבר הצליח להם כמה וכמה פעמים. 

באופן מאוד לא מפתיע, המפגש בין השניים היה חביב ביותר, החתונה שמחה ורוויית כוהלים למיניהם, והדוד המביך לא בושש לבוא. הפעם זה היה מישהו עלום מהצד של הכלה, שכינה את משה ופמלייתו 'מרוקו'. מה, התחילו למכור מכונות זמן ולא ראיתי? היישר לשנות התשעים. נו טוב, אתנחתא קומית. אבל רגע אחרי שוך ההמולה, כשמשה ונעם נכנסו לאוטו, שיגר אליה החתן את שאלת מיליון הדולר – איך היא מרגישה נוכח הפער בגילאים. כמו המשפט הידוע על האקדח שמופיע במערכה הראשונה ויורה בשלישית, אין ספק שההבדל בשנתונים הולך להפריע למשה, גם אם הוא טוען שכרגע העובדה הזו נשלחת לפינה. 

בואו נדבר רגע על השידוך. לכאורה, לא טריוויאלי, ומצד שני מעט צפוי, לפחות כשהצגתו העצמית של משה מתחילה בסיפור חיים מורכב קמעה, שמתכתב עם התחום הטיפולי מצדה של נעם. השאלה המרכזית היא כמה העניין הזה ישחק תפקיד, והאם יש סיכוי שהזוג המלכותי לא ירגיש בבוא הזמן שהכיר בפלטפורמה של תוכנית טלוויזיה. יכול להיות שמדובר בהימור, מקווה בשביל כל הצדדים שהוא יתברר כמוצלח. 

ובינתיים, עינב ורז, הנשואים הטריים הראשונים שכבר הפכו לבני בית בסיישל, ממשיכים להתקרב אי שם על החוף השמשי, ולהוכיח בכל רגע נתון שהם ככל הנראה האחים האובדים האחד של השנייה. בקטע טוב כמובן. תתעלמו מאיתנו, אנחנו נחכה לכם בארץ, תשתדלו לשמור על האידיליה לפחות עד הניסיון להחליט אצל מי גרים כשחוזרים לחיים האמיתיים. רמז: זה הזמן לבדוק מי מסודר יותר, ולתת לו להתרגל לרעיון שהוא המארח. מבולגנים? אל תשתנו לעולם.