לאחר שכל הכרטיסים להופעתו של ברונו מארס בפארק הירקון בתל אביב, שתיערך ב-4 באוקטובר, אזלו תוך זמן קצר, ביום ראשון האחרון, הודיעה הפקת המופע על פתיחת מופע נוסף שייערך ב-7 באוקטובר, וגם אליו כל הכרטיסים נחטפו. איריס קול שוחחה ב-103FM עם כתב התרבות של "רשת 13", עמית קוטלר על הטירוף סביב מארס.

"סולד אאוט הכול. 125 אלף כרטיסים נמכרו תוך כלום זמן, לא היה דבר כזה בישראל מאז מייקל ג'קסון לפני 30 שנה בדיוק. נורא משעשע שיש מי שאומרים שברונו מארס הוא סוג של מייקל ג'קסון בן ימינו. מה שמעסיק את כל המדינה כרגע האם בין ההופעה הראשונה לשנייה מה הוא יעשה". 

"אני אומר לך שיש איזשהו דיבור רציני, גם בהפקה, רצון מאוד גדול וניסיונות שכנוע לפתוח הופעה שלישית", הוסיף קוטלר. "לעשות שלושה מופעים כאלו זה אירוע מאוד לא קל, לא סתם יש יומיים שלושה בין המופעים. כן מודעים לזה, כן מאוד מעוניינים בזה, אם זה קורה או לא - עניין של יום יומיים עד שנדע".

"עוד נקודה מאוד חשובה - אנחנו רואים בימים האחרונים את כל הכרטיסים הלא רשמיים שכאילו נמכרים, אף אחד לא יתן לכם להיכנס שקניתם במקומות לא מורשים. המקום היחידי שאפשר זה אנשים שבסוף לא יכולים להגיע מסיבות כאלה ואחרות, שמוכרים בקבוצת פייסבוק שנקראת 'כרטיסשוק'. רוב הכרטיסים נמכרים שם במחיר עלות. לא ליפול בזה, תהיו חכמים יותר מזה".

על הקיץ הקרוב הוסיף קוטלר: "טירוף ההופעות של קיסריה חוזר, והקיץ זה הזמן הגדול. אחת אחרי אחת נפתחות שם הופעות שוות מאוד. אני רוצה מאוד להמליץ למי שעוד לא יצא לו על עילי בוטנר וילדי החוץ. 19 באוגוסט הופעה בקיסריה. הם הוציאו סרטון בנוסח מה קשור לפני יומיים וזה היה מאוד חמוד לראות. עוד לפני זה ביוני יש את אתניקס בהרכב מלא בקיסריה, אייל גולן פתח שישה מופעים".

על הפסטיגל הוסיף קוטלר: "הפסטיגל שהולך ומתגבש, הופך להיות אירוע מגה סטארים שכמותו לא היה. היום מצטרפים קווין רובין, עדן סבן ועוד שמות גדולים. הם מצטרפים להראל סקעת, יהודה לוי, נועה קירל, השורה הראשונה של הכוכבים. אירוע תרבות ענק לכל המשפחה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm