הערב תעלה לאוויר ב"כאן 11" הסדרה החדשה "שיחה אפסים" - קבוצת אנשים שזכו בפרס הגדול בהגרלה מופתעים לגלות שהם לא מקבלים את כספי הזכייה שלהם. חוק חדש מחייב אותם לעבור קודם סדנה שתכין אותם לחייהם החדשים, כמיליונרים. אחת לשבוע הם צריכים להגיע למפגש קבוצתי ורק בסוף המפגש השמיני והאחרון, אם יעמדו בתנאי הסדנה, יקבלו את כספם. בסדרה משתתפים: שלמה בראבא, ליאורה ריבלין, שני קליין, עופר חיון, רוני דלומי, רותם קינן, אלישע בנאי ועוד. קליין סיפרה לאיריס קול ב-103FM על התוכנית המרגשת.

מה קורה שזה קורה?
"גם מתחקיר וגם בכלל, מתחיל שם בלאגן. אני לא חושבת שנולד הבן אדם שמוכן לשינוי כל כך גדול בחיים ושינוי שמעורב עם גרידיות וכל כך הרבה דברים. זה בעצם שמונה מפגשים שכולנו היינו צריכים לעבור בשביל לקבל את הכסף". 


"הסדרה קורית עוד לפני שקיבלנו את הכסף", הוסיפה קליין. "זה מטריף את המוח. זה גם בחירות, מה עושים עם הכסף, מה יותר חשוב עכשיו. אם עכשיו נדבר על רותי ואמיר, הזוג המאורס, שנורא רוצים להתחיל את החיים שלהם ופתאום מקבלים וואחד דבר, אבל זה חושף בפניהם כל כך הרבה דברים שהם לא היו מוכנים אליהם. זה עוד הרבה לפני שהכסף מגיע, המה יקרה עכשיו. ופתאום שאלות צצות על מה חשוב לנו בחיים".

מי ביים?
"ניר ברגמן. יוצר מהמם. באמת. אני כל כך מרוגשת, אני מרגישה שאני מוציאה את הילד שלי לעולם עכשיו וכולם הולכים לפגוש אותו, אני כל כך מקווה שגם אתם תתאהבו ברותי כמו שאני התאהבתי בה". 

"אני לא קיבלתי את התפקיד הזה בהתחלה, אני אוהבת להתאבד על דברים. שלחתי אודישן, ולא חוזרים, ולא חוזרים, ואני מתחילה לנדנד לסוכנת, ומפה לשם במקרה פגשתי את המלהקת באודישן אחר והיא אמרה לי 'אני לא חושבת שאת מתאימה'. מפה לשם היא נתנה לי הזדמנות לשלוח עוד אודישן ולמחרת אני מקבלת טלפון מניר 'למה לא ראיתי אותך עד עכשיו?'. בכל מקרה, אני מאוד גאה באותה מלהקת שנתנה לי את ההזדמנות הזו וגם גאה בי. אני מאוד גאה בי. כשזה מצולם בכלל, את לא יודעת אם את קולעת לכיוון מסויים. וגם בתוך המקום הזה פתאום את מוצאת שיח שלא היה לי לפני, שאני מתעקשת כי אני מרגישה שפספסתם אותי, ותודה לאל זה לגמרי היה".


סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm