עם כניסתה המפתיעה לתוכנית "רוקדים עם כוכבים", במסגרתה רוקדת מטעמי צניעות עם רקדנית, שחררה הזמרת והיוצרת נרקיס את "פרח" סינגל פיראי קצבי המחובר לאדמה ולפנימיות של כל אדם. בראיון לאיריס קול ב-103FM סיפרה נרקיס על הבחירה להגיע, ולראשונה בעולם, מטעמי דת, לרקוד עם אישה.

איך ההשתתפות ב'רוקדים עם כוכבים'?
"מטורף. מלא תגובות היסטריות ברמות. זה מטורף, באמת. פתאום כשרואים את זה על המסך, מבינים את האימפקט הגדול של זה. כשאת בתוך חדר החזרות, אז הראש עכשיו בתוך העבודה. פתאום כשזה יוצא לעולם זה חתיכת וואו".

 

האמת שהייתי מאוד חשדנית, מה עכשיו שתי נשים? ופיצחתן את זה מדהים.
"חכי מה יקרה בריקוד הבא. אימאל'ה".

לפני כל החלטה שאת עושה, את חושבת על מה תהיה התגובה?
"כבן אדם ציבורי, אז אפילו כשאני מעלה סטורי, צריך לחשוב גם מה אתה מייצג. מצד שני, יש בי צד שהוא מאוד לא בתוך גבולות ותבניות".

אבל את קובעת את הגבול.
"אני קובעת את הגבול לפי המצפן שלי, אז לפעמים זה מתנגש עם המצפן של אנשים אחרים. אני זוכרת שלפני שלוש שנים ישבתי לקפה עם דורון מדלי והוא אמר לי, 'תקשיבי נרקיס, עצם היותך זו הפרעה. זה לא ברור'. אני חיה עם זה ממש מהסינגל הראשון. אני די רגילה לזה שבוודאי שיש פה הרמת גבה וביקורות, כי אנשים שלא יודעים איך להכניס אותך לתבניות זה נורא מפריע להם. פתאום כשמשהו יוצא מהתבנית הזאת, אז זה נהיה כבר לא נוח. אז את זה אני יכולה להבין".

את יכולה לספר לי על הודעות שאת מקבלת, שאת משמשת השראה עבור נשים ממגזרים שונים כמו חרדיות, דתיות וכו'?
"אני מפוצצת בהודעות. התגובות הן היסטריות וזה עושה מלא שמחה ומלא השראה לנשים. זה רק מראה לי שאני..."

שאת בכיוון הנכון.
"כן. מישהי כתבה לי, 'אני שומעת בנסיעה ועוצרת את עצמי מלעשות צעד תימני תוך כדי', זה כיף. מישהי כתבה לי 'השיר מחבר אותי. אני מרגישה את ההשראה, אני מרגישה שאני יכולה להסכים לעצמי להיות מי שאני'. דברים חזקים. נשים שמתחזקות ומקבלות השראה וישתבח שמו. זה הכי משמח אותי בעולם".