אתמול התקיים במכללה האקדמית עמק יזרעאל פסטיבל שובר מסך ה-18. הפסטיבל, מופק ע"י הסטודנטים לתקשורת באקדמית עמק יזרעאל, מרכז רבדים שונים של התקשורת הישראלית ומבטא אותם באמצעות פאנלים שונים ומגוונים.

בתוך פחות משלושה חודשים: "לשחרר את שולי" שבר שיא בן 43 שנה
הסכום המשוגע שיקבלו שלישיית מה קשור עבור קמפיין

גולת הכותרת של האירוע הייתה כאשר חברי שלישיית "מה קשור" המיתולוגית, אסי ישראלוף, שלום מיכאלשוולי וציון ברוך, זכו לקבל מידי הסטודנטים הנרגשים את פרס "כד החלב", לעשייה מצטיינת בתחום התקשורת, בפאנל המרכזי של הפסטיבל.

בנוסף, הגיעו לפסטיבל השנה עיתונאים ושחקנים מובילים, כדוגמת אור הלר, כתב חדשות 13 אשר הנחה את פאנל "שטח אש" שעסק בעיתונאות ביטחונית. בנוסף, התקיים פאנל "סברי מרנן", כאשר יונה אליאן, יניב פולישוק רותם אבוהב ורובי דואניאס היו רק חלק מבין אנשי הסדרה שדיברו אל הקהל.

כמו כן, הוענק אתמול לראשונה פרס "שוברדיו" על יצירה מוסיקלית ותרומה לתרבות הישראלית. הסטודנטים מהחוג לתקשורת בחרו להעניק את הפרס לזמר וליוצר משה פרץ על עשייה מרובת שנים ופורצת דרך בפסקול הישראלי.

מטרתו של פסטיבל "שובר מסך" היא להציג את עולם התקשורת והטלוויזיה בישראל על במה אחת, בשיתוף אנשי תקשורת, רדיו וטלוויזיה מובילים, אשר השתתפו בפאנלים שונים ומרתקים המעסיקים את החברה הישראלית בכלל, ואת העוסקים בתקשורת בפרט.