הדיירת הכי שנויה במחלוקת בבית האח הגדול, סתיו קצין, הפכה למרכז העלילה בבית האח הגדול. מחצית מהפרק, אם לא כמעט כולו, התרכז במריבות של קצין עם כל דיירי הבית. היא מוקצנת במראה החיצוני, אבל כל זה מתפוגג לאור הפנימיות המוחצנת שלה, המעוררת מחלוקת ועימותים עם כל מי שרק מעז להתקרב.

כוכבת "האח הגדול" לשעבר נגד סתיו קצין: ״מסתובבת חצי עירומה בבית״ 
אהבה באוויר: למי מדיירי "האח הגדול" נשלח רחפן?

קצין פתחה חזית עם כל הדיירים ללא יוצא מן הכלל, היא החביאה אוכל וקפה, והתגובות המקוממות שלה למעשים הלא קולגיאליים, הצליחו להקפיץ בית שלם נגדה, ובצדק, אפילו את חברה הטוב ושותפה לפשע, אברהם. היא נותרה לבדה במערכה, בית שלם מתעלם מקיומה, עד שלבסוף היא נשברה בפרק אמש במשימת החווה, וישבה בפינה בודדה ובוכייה מסרבת לאכול ביצה קשה ולאבנה, כמו אותו ילד קטן שרצה מתנה שלא קיבל, וכשכבר קיבל אותה, הוא עושה דווקא ומסרב לקחת.

אבל בואו רגע נסתכל על הצדדים היפים שלה, היא עמדה בגבורה ובאומץ מול כל מי שהתעמת מולה, לא חששה, ולא הראתה את חולשתה, השיבה לכל מי שיצא נגדה אומנם בעוקצנות,  אבל יחד עם זאת שמרה על איפוק, לא ירדה נמוך, לא התלכלכה, לא קיללה ולא איימה, כמו שעשו רבים מהדיירים בעימותים מולה. מה שלא הראו בפרק אמש ושודר בערוץ 26 שקצין אמרה לכולם שאולי השיער והשפתיים והניתוחים שעברה הם פייק אבל הלב שלה הוא לא, הוא אמיתי וגדול ומרגיש ונעלב.

אין ספק שסתיו קצין היא הליהוק הטוב ביותר של העונה עד כה, לא זכור לי בכל תולדות האח הגדול ליהוק כ"כ מעניין שמצליח כבר מהכניסה לבית לבלוט בשידורים המרכזיים. אין פלא שהאח הגדול בחר להכניס את קצין לבית כדיירת האחרונה, הדובדבן שבקצפת כבר אמרנו.  אז האם אתם אוהבים את סתיו קצין, אני בטוחה שכמו אצלי, גם אצלכם, התשובה שנויה במחלוקת, מצד אחד היא מביאה המון עניין, וגם מעוררת אמפטיה כשהיא בבדידותה וסיפורי הילדות שצילקו את נשמתה , יחד עם זאת היא נוהגת באופן שאינו חברי , אינו מתחשב ואינו נאמן ומצליחה להקפיץ את רף העצבים בבית.

קצין היא דוגמא קלאסית שלכל אדם יש צדדים רבים ומגוונים, יפים יותר ויפים פחות, אף אחד מאיתנו אינו נקי כפיים, אף אחד,  חוץ מיענקי הדייר הכי נעים וערכי שנראה על המסך, ואף זכה בפרק אמש לחיזוק תמיכה של מסוק ביידיש בשמי נווה אילן .

מי שכבשה בעיקר את לב הצופים אמש, הייתה יובל לוי, שהסבירה בדמעות עד כמה קשה לה הנידוי שחווה סתיו, ועד כמה היא מבינה לליבה ולקשייה ולהגיון בטענותיה , כי למה שכולם יקבלו תקציב גבוה יותר כי הם מעשנים, אבל כשסתיו דורשת שוקולד כי זה החשקים הבלתי נשלטים שלה, היא לא ראויה לקבלו. יובל שזכתה לגלם את הצנון במסגרת משימת החווה, הוסיפה בדמעות שהיא הייתה שמחה לעמוד לצידה, אך לא פחדה לחשוף באומץ שהיא לא עושה זאת כי היא חוששת מתגובת דיירי הבית נגדה.

ובאותה נשימה נעבור לשניר וספיר, צמד האחים שהשלימו בין רגע והותירו סכסוך עמוק ונתק של חצי שנה מאחוריהם בהינף יד. לא נראה לי הגיוני שבמשך חצי שנה השניים שגרו תחת אותה קורת גג רשמו התעלמות מוחלטת, ותוך ימים ספורים מול עדשות מצלמות הבית הם מתפייסים.  

האם סיפור המריבה הוא אמין? לא יודעת לומר לכם, את זה רק הם יודעים,  אבל כן אני תוהה עם עצמי שוב ושוב האם מדובר באמת באחים בדם, או בזוג נאהבים, אולי שמישהו יבדוק את זה. ספיר אמרה בתעודת זהות שלה שהיא רוצה גבר בדיוק כמו אחיה, ושניר קינא  במסגרת משימת החווה, כששמע שאחותו ואברהם ישנו באותו חדר, "באותה מיטה?" הוא שאל, והתעצבן בלי סיבה על אברהם, מה שיוביל בפרק הבא לפיצוץ בין השניים.

זוג אחים או זוג רומנטי, בינתיים נרקם לו לאיטו קשר רומנטי בין שניר לשי, הוא עדיין לא מקבל מספיק במה בשידורים המרכזיים, אבל נראה שיש לנו זוג חדש בבית שיימלא את החלל שהותירו לין ורוי.