ביום חמישי תערוך HOT בשיתוף בית האופנה ״משכית״ בסינמטק תל אביב, הקרנת הבכורה של פרק פתיחת העונה השנייה של ״פשוט ככה״ , סדרת ההמשך המדוברת של ״סקס והעיר הגדולה״ שתשודר באופן בלעדי ב-HOT. 

סדרת הלהיט של HBO חוזרת לעונה נוספת בכיכובן של שרה ג'סיקה פרקר, קריסטין דיוויס סינת'יה ניקסון וג'ון קורבט שחוזר לגלם את תפקידו האגדי כאיידן. "פשוט ככה" ("And Just Like That…") היא סדרת ההמשך לסדרה פורצת הדרך ועטורת הפרסים של HBO, "סקס והעיר הגדולה", שנוצרה על-ידי זוכה האמי דארן סטאר ("מלרוז פלייס", "אמילי בפריז") ומבוססת על הספר באותו השם מאת קנדס בושנל. את פרקי הסדרה הפיק זוכה האמי מייקל פטריק קינג. 

בית האופנה משכית הינו בית האופנה העילית המיתולוגי של ישראל אשר צבר הצלחה בינלאומית רבה מאז הקמתו מחדש על ידי שרון טל. בית האופנה מסוקר בארץ ובעולם ונלבש על ידי סלבריטאיות מקומיות וזרות כאחד. בית האופנה הישראלי וסדרת ההמשך של סקס והעיר הגדולה הולכים יד ביד מאז עלייתה המחודשת לאוויר. בעונה הראשונה לבשה שרה ג’סיקה פרקר את הבגד הראשי בעונה אשר עוצב על ידי משכית וזכה לשבחים מהתקשורת הבינלאומית המובילה ביותר. מעצבת משכית שרון טל אף הייתה אורחת אישית של שרה ג’סיקה פרקר במסיבת פתיחת העונה בניו יורק.

בעונה הזאת יופיעו מספר פריטים של בית משכית על שרה ג’סיקה פרקר ושאר הכוכבות והפעם בצורה מפתיעה הן מהליין הנגיש של בית האופנה – M BY MASKIT וכולן יוכלו להרשות לעצמן.  שרון טל, מעצבת בית אופנה משכית: "כבוד גדול הוא לי להיות חלק מהיצירה הנפלאה הזאת פעם נוספת ואני מודה לשרה ג'סיקה פרקר על האמון. זאת הגשמת חלום שלי להיות חלק מסדרה שעליה גדלתי והייתה חלק מבניית הסטייל הייחודי של התקופה".