העונה החדשה של "בעלת החלומות" של HOT בידור חזרה השבוע למסך בסערה. בפרמיירה החגיגית של הסדרה, השחקנית עומר נודלמן, סיפרה ל"מעריב אונליין" על העבודה עם הקאסט, שכולל בין השאר את יעל בר זוהר, אליאנה תדהר, עומר נודלמן, גל מלכה, דניאל ליטמן, אנחל בונני, עומר חזן, רוני מרון קליין ועוד.

"עונה שניה, עונה סופר מרגשת וסוחפת ומטורללת ופסיכודלית, כל מה שתרצה יש פה", אמרה נודלמן. "התפקיד שלי זאת גל, זו דמות שהייתה כבר בעונה הראשונה, זו דמות מדהימה, הדמות הכי טובה פה, בפער, ומי שיגיד לך אחרת משקר. אין דמות כזאת. אוקיי? זו דמות שיכולה לשחרר ולהשתולל ולעשות כל מה שעולה על רוחה, אבל בעונה הזו היא גם מתברגת, והיא נכנסת לכל מיני עניינים של המשפחה, לצד כל המאורעות שקורים".

"יש לה תפקיד מאוד משמעותי בעונה הזו, היא חולמת, היא לוקחת את כל החלומות, היא מפרשת את כל החלומות ודרך הראש שלה הכל יוצא החוצה, הכל קורה", הוסיפה נודלמן.

ראיון עם עומר נודלמן, צילום: קיץ ברבנר

איך זה לגלם דמות כל כך עוצמתית?
"זו זכות הכי גדולה שיש, זכיתי בגל. גל הגיעה בחיים שלי בתקופה שהכי הייתי צריכה אותה, הייתי צריכה את גל בשביל ללמוד במשחק איך לשחרר ואיך לתת לעצמך, ואיך לא לשים לב לאיפה הזווית של המצלמה ואיפה את יוצאת הכי יפה, אלא פשוט לתת את הלב שלך, לשים את הריאות בסצנה וללכת הביתה. השחרור הזה עשה גם משהו בחיים האמיתיים. אז זו זכות".

מאז שעשית את התפקיד, יש לך עניין עם לפטור לעצמך את החלומות?
"האמת שזה קצת מסריט אותי, אני קמה בבוקר שטופת זיעה או בלחץ או משהו שהחלמתי שהוא ככה זה... אני מנסה לפרש, אז אני אומרת 'תזכרי, זה חשוב, זה חשוב, זה אומר משהו!'. אז כן, אבל אני לא באמת זוכרת חלומות אז זה קשה לי".

ספרי על רגע מיוחד, מרגש, משהו מיוחד מהצילומים
"וואו, היו רגעים כל כך טובים עם הקאסטה מדהים הזה שכל אחד מהשחקנים זאת בכלל זכות לשחק איתו. מלא רגעים, צחוקים,  בכי, עצבים, כעס, עייפות...".

איך עבדת על הדמות?
"האמת שהדמות שלי זו דמות שצריכה ללמוד לשחרר, לשחרר הכל. לתת כל מה שיש לך, לא לחשוב מה את אומרת, אני זוכרת שבסצנות, בגלל שהדמות שלי מאוד מיוחדת, הבמאי אמר לי 'עומר, תעשי מה שאת רוצה, תעשי מה שאת רוצה!' וככה נכנסתי לסצנות, עשיתי מה שאני רוצה".