אתחיל מהסוף כי אני לא מתאפקת. השידוך המושלם נמצא. ואם עד כה היינו קצת בלחץ מהזוגות האחרים, סוף סוף אפשר לקחת אנחת רווחה ולשבת בכיף על הספה.  

למה שידכו בין משה ונעם ומה הקשר בין תומר ויואנה? הפסיכולוגית של "חתונמי" חושפת הכל
מור אמרה לשניר שהוא לא במקום הנכון, והיא צדקה | ביקורת

ובכל זאת, בשביל הרצף נחזור שוב להתחלה. ירח הדבש של מור ושניר קר כקרח וזה ממש לא בגלל השלג. למרות שמור מתארת מגמת התקרבות, נראה שבכל זאת המגע היחיד שיהיה לה שם יהיה העיסוי שהיא עושה לעצמה במצח. מור, אנא ממך תירגעי קצת עם הרמזים הבולטים האלה לשניר, נו באמת עיסוי במצח? את רוצה שהוא יברח? 

ואם התחלנו בקור, אז בואו נתחמם קצת עם הזוג החדש. הכלה, חן דריקס, בת 35 מנוה ירק עובדת כמורה בבית ספר שמשלב ילדים בעלי צרכים מיוחדים, שם היא מעבירה תוכנית בשם "לחשוב ספורטיבי". חן בחורה חייכנית, אופטימית, אנרגטית, מלאת שמחת חיים וקצת מעצבנת. למה מעצבנת? כי היא מהאנשים האלה שקמים בארבע וחצי בבוקר לאימון, ואני אומרת את זה רק מקנאה. חן מתארת את עצמה כבחורה ריאלית מצד אחד ורגישה מצד שני, והיא רוצה בן זוג שיהיה כמוה. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

והנה אנחנו מגיעים לחתן, החמוד, יוסי עזרא, בן 35, מראשון לציון. יוסי סיים שני תארים במנהל עסקים בהצטיינות יתרה וכיום הוא מנהל מפעל בטון. יוסי בחור בעל הומור ודובר פוליטיקלי קורקט שפת אם. יוסי, מתאר עצמו כמי שאין לו סטנדרט מסוים, אבל מבקש אישה שתהיה רזה, יפה, בלונדינית, עם שיער חלק ועדיף גם לק ג'ל. ולמרות שחן היא אכן רזה יפה ובלונדינית נראה שזה לא הדבר היחיד שימצא חן בעיניו, אלא גם העובדה שדוד של חן הוא אלי דריקס שחקן עבר בקבוצת הכדורגל מכבי תל אביב אותה יוסי אוהד (אה ויש לה גם דוד שהיא מאוד אוהבת בשם יוסי, מקרי? או מנטו?).  

חן מגיעה ממשפחה מאוד גדולה, מאוחדת ומשפחתית, ויוסי לעומתה דווקא מגיע ממשפחה קטנה יותר. הוריו של יוסי התגרשו כשהיה רק בן 3, לכן, לא נחשף למודלינג של זוגיות טובה בתוך הבית. הוריו של יוסי נשארו לבד עד היום ולא נכנסו לזוגיות נוסף, ונראה שלא רק מודלינג בעייתי של זוגיות אלא נראה שיוסי מתמודד עם קצת טראומה סביב הנושא של זוגיות ומשפחתיות. הרצון לחפש אחר "השלמות" כדי להימנע מהטעויות של הוריו, הביא את יוסי לתחושת קיפאון במערכות יחסים שבהן היה עד היום.

הפחד לשחזר בעצמו את הסיפור של ההורים, לחוות את החוויות שלהם, הביא את יוסי לכדי "יראה" כפי שיעל אמרה, או פשוט בהלה. בהלה שיכשל כמוהם ויישאר לבד. קונפליקט נוסף, שאולי עיכב את יוסי עד היום במציאת זוגיות זה הרצון לשמח את ההורים שלו ולתת להם רגעים של אושר ונחת, אל מול הפחד לעשות את הטעויות שלהם. 

חוזרים לחן, שעל פניו מובאת לצופה בתור הבחורה המושלמת, היא חכמה, עדינה, רגישה, נעימה, זורמת וקלילה (היא גם רזה, יפה ובלונדינית עם שיער חלק אבל זה כבר עניין של טעם). עם זאת, יש לה עקב אכילס. כשחן נתקלת בקושי, בעיקר במערכת הזוגית, היא בורחת למקומות יותר קלילים וזורמים, מתוך חרדה להתמודד איתו.

כך למעשה היא לא מביאה את עצמה באמת לתוך קשר. היא מעדיפה לאגור ולהתעלם מהתחושות שלה, על מנת לשמר את האווירה הקלילה כשבפועל, בשביל לצלוח את זה היא תצטרך להתעמת עם מקומות לנוחים ולתקשר את זה החוצה- וזו משימה לא קלה. אנחנו גם עדים לזה בפרק בלייב כאשר היא דואגת לומר כל הזמן שהיא לא מתרגשת, ושזו לא באמת חתונה או חופה, בעוד שלפי שפת הגוף שלה נראה שהיא דווקא מאוד מתרגשת. 

פתאום הרגשתי משב רוח קר, לרגע חשבתי שהמזגן דולק או שאיזה סוהרסן נכנס דרך המרפסת, אבל לא, זה שוב ירח הדבש המקפיא של מור ושניר. הם יושבים על יין ובשיא הפשן מדברים על קאלנדר ולו"זים לחנוכה. אין דבר שהייטיקיסטים יותר אוהבים מלהוסיף לוז לקאלנדר שלהם. מור, שמרגישה כבר את הקרבה אחרי הדלקת הנר המשותפת, מתוודה בפני שניר שסגרה עבורם מקום במסעדה ושניר מביט עליה, כאילו הרגע אמרה לו שיש לה ביציות במקרר ושאלה על איכות הזרע שלו.

שניר לא יודע איך לנסח למצלמה את זה שהוא פשוט לא בעניין שלה. ולמרות כל הדברים שהוא אוהב בה ויש לא מעט, יש עדיין דברים שהוא לא אוהב בה והם צובעים עבורו את החוויה עד כה. ובעיקר איזה באסה לאנשים שעסוקים כל כך בנראות של האחר ולא מצליחים לראות פנימה, אבל שניר אם הוא חכם כמו שאומרים שהוא, הוא יראה את היופי של מור הפנימי והחיצוני. 

יום החתונה של חן ויוסי מגיע, ונראה שיש איזשהו חיבור קוסמי מרגש בין חן ויוסי וזה לא רק בגלל הדוד אלי דריקס, ומכבי! האורחים בחתונה באוטומט מגששים על הסיבה שבגללה כל אחד מהם רווק עדיין בגיל 35, בציפייה למצוא איזה חתול בשק. אבל למעשה, אין באמת בעיות. חן ויוסי אנשים די נורמטיביים, יפים, מצחיקים ואטרקטיביים שהגיעו לגיל 35 ועדיין לא מצאו זוגיות וזה בסדר. עולם הדייטינג יכול להיות מאוד קשה ומייאש אבל כשרואים אנשים כאלה זה נותן תקווה בעיני שיש דברים טובים שם בחוץ.

טקס החופה מתחיל עם, איך לא, הערה לא מותאמת של האב על כך שנראה לו שהכלה מגיעה ממשפחה עם "ג'ובות" וכבר הזכרנו שמשפחת עזרא ופוליטקלי קורקט לא חברים יפה שלי. 

יוסי בדרך לחופה מדבר על כך שלאורך חייו, לא נחשף לדרך שבה יוצרים יסודות חזקים בזוגיות, אבל בדרכו, הוא מקביל את זה לעולמו, עולם הבניה, ואומר שגם בשביל לבנות בניין גבוה צריך קודם כל, לבסס יסודות טובים וזה מה שהוא לוקח לזוגיות הזאת. 

החיוך של יוסי כשהוא רואה את חן המהממת אומר הכל, אבל, יוסי אני לא הייתי ממהרת לחייך במקומך אחרי הערה של חן על צ'לסי הכלב- גברת הוא היה פה לפנייך!

לסיום, נאחל לחן ויוסי שהזוגיות שלהם תהיה כמו תמונות החתונה שלהם, מלאות בצחוק ושמחה.