חשבנו שזה לעולם לא יקרה, אבל סוף השבוע כבר ממש כאן בפתח, ואין לנו ברירה אלא לחדול מכל מלאכתנו ולהוריד מעט את הקצב. נכון, זה בדיוק הזמן לסגור את האור במשרד ולשים את קבוצות הוואטסאפ על השתק, גם אם אתם קוראים את מילים אלו בצהרי היום. שנעבור לחלק המעניין באמת של הסופ"ש, הקשור לספה ולנטפליקס?

גל חום | Heatwave

גל חום | Heatwave (צילום: נטפליקס)
גל חום | Heatwave (צילום: נטפליקס)

לקלייר, גיבורת הסרט שלפנינו, יש את כל מה שהיא צריכה, לפחות בדרישות הסבירות של בני האדם הרגילים מחייהם. היא בדיוק החלה עבודה חדשה בחצרו של איש עסקים מצליח, והדברים, לכאורה, על מי מנוחות.

אך בלי שתשים לב, תיכנס קלייר למערבולת מורכבת למדי בדמות רומן עם לא אחרת מרעייתו של הבוס שלה, שיבהיר לה כי בניגוד למה שציפתה - היא ממש לא ניצבת בפני תקופה רגועה ושלווה. 

סרט לא רע בכלל, חרף העטיפה שעלולה לבשר על משהו שכבר צפינו בו ולאו דווקא אהבנו. יתרון חשוב: במציאות של 2022 אפשר לגולל רומן בין שתי בנות חזקות ונטולות עכבות, ולהימנע מהקלישאה של גבר עוצמתי ואישה, איך נאמר, דמות שולית בעלילה.

אל הלא נודע: הפירמידה האבודה | Unknown: The Lost Pyramid

Unknown The Lost Pyramid (צילום: נטפליקס)
Unknown The Lost Pyramid (צילום: נטפליקס)

גילוי נאות: בהתחלה מעט הופתעתי שהסרט התיעודי הנ"ל ניצב ברשימת הסרטים הנצפים השבוע בנטפליקס החביב עלינו במיוחד. בכל זאת, לא תמיד אסקפיזם והיסטוריה מצרית הם שני מרכיבים שהולכים יחד. רגע אחרי השתאותי פצחתי בצפייה בחומר הטלוויזיוני הזה, ובקיצור - אכלתי את הכובע. מעניין מדי.

הפורמט מוכר. 84 דקות המגוללות את מסעם של ארכיאולוגים מצרים, העמלים לילות כימים על חפירה באתרים היסטוריים בניסיון למצוא פירמידה קבורה בין ההריסות. בדרך לשם, יהיו חפצי וינטג' עוד הרבה לפני שהמילה הזו הומצאה, שחגגו לאחרונה 4,000 שנה. 

במה שונה 'אל הלא נודע: הפירמידה האבודה' מסדרה רגילה בערוץ ההיסטוריה? היוצרים והעורכים כאן הבינו מי קהל היעד, והשכילו ליצור קפסולה מופלאה שמצליחה להיכנס לעובי הקורה, ובאותו זמן גם לא לעייף את הצופה.

המציאה המושלמת |  The Perfect Find

The Perfect Find (צילום: נטפליקס)
The Perfect Find (צילום: נטפליקס)

הכירו עוד סרט נחמד שצד את עיניי במהלך השיטוט השבועי, שיצליח, גם הוא, להותיר אתכם באותה פוזיציה על הספה המדוברת לשעה וחצי לפחות. הפעם, מדובר בסיפורה של ג'נה, עורכת אופנה חדה כתער, שנאלצה לקטוע את הקריירה המוצלחת שלה בעקבות פדיחה מקצועית. 

אבל ג'נה מחליטה לא לקבור את הקושי בעבר ולשקול הסבת מקצוע, אלא לשוב בקאמבק מדויק וממוקד עד שתהיה שוב היכן שחלמה. והיא לא מוכנה להתפשר על פחות. אגב, רצה הגורל, וסיפור אהבה קצר בו תפצח יסכן מאוד את החזרה הזו למוטב. סקרנים? מצוין. 

ואם | !Wham

wham (צילום: נטפליקס)
wham (צילום: נטפליקס)

מי מאיתנו לא אוהב להאזין מדי פעם ללהקת הפופ הבריטית ואם, שהביאה אל חיינו את ג'ורג' מייקל האגדי ואת חברו אנדרו רידג'לי? קשה לומר, אני לפחות לא מכירה אף אדם כזה.   

אז לצד אווירת האייטיז חסרת המעצורים, בסוף השבוע הזה נכיר לעומק את דרכם של החברים הללו להצלחה כבירה במונחים של אז, ובינינו, גם במונחים של היום.

92 דקות, ראיונות ישנים וקטעים היסטוריים שלא יצא לי לראות באף מקום אחר, והכל - בהלך הרוח קצבי וכיף, כמו שמייקל רצה שנזכור אותו.

המכשף | The Witcher

The Witcher (צילום: נטפליקס)
The Witcher (צילום: נטפליקס)

כבר דיברנו על 'המכשף' בעבר. סדרת דרמה ופנטזיה, המלווה את גראלט מריוויה (הנרי קאביל), צייד מפלצות המחפש את מקומו בעולם מלא אויבים, נדודים, ובני אדם שמוכיחים שלפעמים עדיפות המפלצות.

את העונה הזו, השלישית במספר, פותח גראלט בחיפוש אחר מקלט בטוח, לאחר לא מעט תלאות בשתי העונות הקודמות. העניינים יתחילו להסתבך לאחר גילוי תגלית מטלטלת, שתעמיד את כל מה שהיה ידוע עד כה במבחן. 

ובכן, הגיע השלב בו אני אומרת את דעתי, ואני מצטערת מראש: העונה הזו טובה פחות מהרבה מאוד בחינות. נדמה שהעלילה חוזרת על עצמה, הנדודים אותם נדודים, והעטיפה אפילו מעט מוגזמת. וכאילו זה לא מספיק, קאביל עתיד לעזוב את הסדרה בסיום העונה, מה שיעמיק עוד יותר את החורים שנפערו מאליהם. ניסיתי, פג הכישוף.