השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ביטל הבוקר (שלישי) את הופעתו של השחקן הישאם סולימאן, המוכר בעיקר בשל התפקיד ששיחק בסדרה 'פאודה', בכנס רשויות של החברה הערבית בצפון שמקיימת הבוקר הרשות לביטחון קהילתי של המשרד לביטחון לאומי, זאת בעקבות התבטאויותיו אשר לדברי השר מעניקות לגיטימציה לפגיעה בחיילי צה"ל.

בראיון שהתקיים עימו בעבר צוטט סולימאן: "זכותם להילחם ולהתנגד לכיבוש... חייל שנמצא בגדה ומישהו פוגע בו – אני לא חושב שזה פיגוע".  השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "מי שנותן לגיטימציה לפגיעה בחיילי צה"ל ואינו נאמן למדינת ישראל, לא יכול בשום אופן לקבל תשלום ממדינת ישראל ולהופיע באירועים של המשרד לביטחון לאומי. לא במשמרת שלי".

מסוכנות חיים שרגא, המייצגת את השחקן, נמסר: "במדינה מתוקנת היינו מצפים ששר ילחם לטובת האזרחים  ולא נגדם .צר לנו כי התקשורת נפלה בספין שקרי מצוות הטיקטוק של בן גביר במקום לקיחת אחריות על תחום המשרד כשהמדינה בוערת. הישאם הוזמן לכנס חשוב של ראשי מועצות למיגור פשיעה בחברה ערבית; וללא נוכחותו של בן גביר. מיד עם היוודע במפתיע כי בכוונתו לעשות כן רק לשם פרובוקציה ובניגוד לסיכום מראש עם השחקן וראשי הרשויות ; הישאם לקח החלטה ערכית לוותר על השתתפותו -בדיוק כפי שעשו 90 אחוז מראשי המועצות . מגוחך לעוות שוב  כאילו הישאם אויב עם. כדאי שילמד מהשחקן דבר אחד או שניים על תרומה לקהילה והחברה כולה".