לפני כשבועיים הזמרת מדונה הובלה לבית החולים בניו יורק לאחר שנמצאה בדירתה במה שהוגדר כ"במצב של חוסר תגובה", כך על פי דיווח בכלי תקשורת בארצות הברית. לדברי המנהל שלה, היא סובלת מזיהום חיידקי חמור שהוביל לשהות של מספר ימים בטיפול נמרץ.

בשל כך, דחתה את סיבוב ההופעות העולמי שלה, מסע ההופעות אמור לציין 40 שנות קריירה של מלכת הפופ בת ה-64. עמית קוטלר (ערוץ 13) עדכן במצבה בראיון לאיריס קול, רדיו 103FM.

"דרמה גדולה. ככל הנראה מצאו אותה מעולפת בבית. זה קרה תוך כדי החזרות לסיבוב ההופעות החדש שלה, שאמור היה להיות סיבוב ההופעות אחד הגדולים שהיא עשתה. אמור היה להתחיל בשבת הזו, ותוך כדי החזרות שהיא עשתה בניו יורק, אז מצאו אותה בבית, בין החזרות, מעולפת. לקחו אותה לבית חולים, גילו שם איזה חיידק מאוד אלים בגוף שלה. אשפזו אותה. לפי מה שהבת שלה אומרת...".

כבר נפרדו.
"ממש כך. מדונה בפעם הראשונה התייחסה, היא יצאה לרחוב, גם היו כמה תמונות פפראצי שלה. בפוסט באינסטגרם היא כתבה שהיא הייתה במצב מאוד קשה, היא לא פירטה הרבה יותר מזה, אבל היא אמרה שכבר מנסים לחשוב כיצד לחזור ולהופיע בסיבוב ההופעות הזה בצפון אמריקה. היא מדברת כרגע על דחייה של שבועיים ושבאוקטובר היא כבר מחכה לחזור לבמות באירופה. להגיד לך שאני בטוח שזה יקרה? לא יודע להגיד לך".

רצית לדבר על סרט.
"נכון על הסקורסזה החדש עם ליאונרדו דיקפריו שהולך לצאת באוקטובר - 'רוצחי פרח הירח'. סיפור היסטורי, כבד, עמוק, אבל הטריילר שלו נראה מדהים".