השחקנית עדי בן עזרא בת ה-26 החלה ללמוד משחק בבית הספר היוקרתי 'בית צבי', אך החליטה תוך שנה לפרוש ולנסוע לנסות את מזלה בהוליווד. מפגש מקרי סידר לה השתתפות בריאליטי השידוכים הלוהט "שדכנות מודרנית" בענקית הסטרימינג "נטפליקס". בשיחה עם איריס קול ב-103FM היא מספרת על כרטיס הכניסה המפתיע לתעשייה.

סערה בוועדת החוקה: מדוע ח"כ פינדרוס השמיע קולות של עורב?
צלמת חתונות חושפת: שלושה סימנים לכך שזוג שהתחתן לא יחזיק מעמד

"באמת המבחנים ל'תלמה ילין' היו לא פשוטים, באמת היו ארבעה שלבים", סיפרה בן עזרא. "בהתחלה היה אודישן עם שני מונולוגים ושיר, אודישן קבוצתי, מבחנים פסיכוטכניים ואחר כך ראיון עם המנהל של בית הספר. לא האמנתי. כל פעם הייתי מגיעה הביתה והייתי מחכה למכתב, יושבת בבית ומתפללת לפני שאני פותחת את המכתב. ככה זה היה כל שלב. בהתחלה הרגשתי שאני נמצאת בסביבה של ילדים שההורים שלהם כאלה ואחרים, וטוב, כנראה אני במקום הנכון".

 

ההורים במקצוע גם, לזה את מתכוונת?
"בדיוק. גם אני עבדתי, כבר בגיל 8 הייתי על במה אבל לא הייתי מפורסמת. כן היה לי ניסיון כזה או אחר, והייתי נמצאת בסביבה של ילדים שכבר היו מפורסמים. בצבא בהתחלה התגייסתי להיות מדריכת ניווטים".

אחרי שנה בבית צבי החלטת לחתוך.
"כן. תמיד חלמתי על ארצות הברית מאז שאני זוכרת את עצמי, רציתי להיות בתעשיית הסרטים והטלוויזיה. כשהייתי ב'בית צבי', זה היה בית ספר מהמם, המון מורים, ופתאום הרגשתי שאני רוצה להגשים את החלום שלי ולטוס לארצות הברית. כשאת נמצאת בבית ספר למשחק את הרבה פעמים מפתחת קשרים עם אנשים שנמצאים פה, ואז חשבתי 'כדאי שאעשה את זה בארצות הברית'".

עם מי נסעת?
"עם עצמי. לקחתי מזוודות ועברתי, פשוט ככה. ממש התקשתי למצוא אנשים שחשבו שזה רעיון טוב, אבל אני מאוד מקשיבה לאינטואיציות שלי. ככה אני מרגישה, שזה נכון עבורי".

כל המפגשים האלו הולידו משהו?
"כן, האמת שכן. זה דברים שלוקחים זמן בסופו של דבר, אבל הנטוורקינג פה, שאת נפגשת עם אנשים והם עובדים, זה לוקח קצת זמן. אבל יצא כבר שהכרתי דרך מישהו אחר מפיק וקיבלתי אודישן ותפקיד באיזה סרט. זה לגמרי ככה".

בסוף את עושה החלטה ואת מוצאת את עצמך בדוקו ריאליטי של נטפליקס.
"זה היה קטע מטורף, רק עברתי לפה ולא הכרתי אף אחד. מישהו אחר במקרה הכיר לי מישהו שהכיר לי חברה, פתאום התחברנו ואז היא אמרה לי 'מחפשים בנרות מישהי לאיזה מאצ', לתוכנית טלוויזיה'. אמרו לי שזה לסתם איזה ערוץ, אמרתי 'וואלה, כן'. זה היה בדצמבר, לפני שנה וחצי, מקסימום יהיה לי משהו נחמד בטלוויזיה. ואז פתאום אני מדברת עם כל מיני אנשים, מתחילים בדיקות רקע, מה עשיתי בצבא, כל הדברים האלה. הם רצו לדעת הכל עליי ואז אמרו לי 'אנחנו נצטלם', אבל חיכו לי ופתאום משום מקום מתקשרים אליי אומרים לי 'שבוע הבא מצטלמים וזה לנטפליקס'. לא ידעתי".

עדי בן עזרא (צילום: David Muller)
עדי בן עזרא (צילום: David Muller)

השתלם?
"בטח, מאוד מאוד. כל חשיפה היא חשיפה טובה. אני מאוד חששתי מזה בהתחלה אבל אחרי שדיברתי עם המפיק זה היה ממש דוקו, לא היה שום תסריט, כסף מעורב, שום דבר. זה היה נטו אנחנו בדייט. מה שאתם רואים זה היה לגמרי אמיתי. ואז אמרתי 'זה באמת מי שאני'. רק הרים אותי למעלה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103fm