שחקן חדש ומסקרן, בשם here-isAll TV, נכנס לשוק הסטרימינג וצפוי ליצור תחרות צפופה נגד ענקיות השידור. בר רימוני, מייסדת חברת פליי איי ליסט ישראל וחברת יחסי ציבור בשותפות יאיר דורי, משיקים בימים הקרובים את פלטפורמת הסטרימינג החדשה שתכיל תכנים מקוריים, שידורים חיים, ספריות וי או די ועוד.

בעוד שהפרטים המלאים ייחשפו בימים הקרובים, ניתן לומר כי טאלנטים רבים מכל התחומים כבר צילמו ומצלמים תוכניות ועזבו את ערוצי הטלוויזיה הגדולים לטובת הפלטפורמה, שתכלול גם אפליקציה לטלוויזיות החכמות ברמת איכות גבוה.

חזונה של בר רימוני, שכבר עובדת בחלקים גדולים בעולם, הוא להביא למהפכה בתחום המדיה בישראל, והיא כבר מזהה את המגמה המתמשכת של הפרסום במדיה החברתית: "הטלוויזיה הולכת ודועכת, ואנחנו כאן כדי להציע אלטרנטיבה חדשה ומרעננת על בסיס מודל חינמי לצרכנים".

עוד  טיזר קטן נוסף שגילתה לנו החברה הוא כי היא כבר החתימה את הטאלנט הבא כאחד מתוך רשימת טאלנטים גדולה בפלטפורמה - רון קופמן. בנוסף, בחשיפה ראשונית של "מעריב אולניין", בין הכוכבים הישראלים החדשים שמגיעים לשירות נמצאת השחקנית מורן רוזנבלט, כוכבת "פאודה" והסדרה האמריקאית-ישראלית "פגע וברח" של יוצרי "פאודה", ליאור רז אבי יששכרוף.