בשבועות האחרונים הסעיר את צופי "האח הגדול" הסכסוך הקולני בין מי שהסתמנה ככוכבת של העונה, ועוררה לא מעט תשומת לב, לטוב ולרע - סתיו קצין, והמאפר בן ה-28, ליאל קוצרי. בפרק האחרון הדייר הגיע לחדר האח הגדול ודיבר על תחושיותיו לגבי הריב עם קצין, והרשת לא נשארה אדישה.

"גברת סתיו קצין חושבת שאם היא קרקסה בית שלם במשך חודשיים, שיכלו לספוג את המבטים האלו ואת הדיברו שמתקרב פנים לפנים ולהעיף א השיער מול המצלמה ולהגיד את המילה האחרונה ושלא יענו לה - היא התבלבלה, והיא התבלבלה מאוד", אמר קוצרי. "לקרוא לי בריון כשהיא מתעוררת מהמיטה בצרחות, ואומרת את המילים שהיא אמרה לי - היא הבריון, לא להתבלבל, וגברת רבקי מהצד שמתערבת במלחמות של קשורות לה, יפת נפש".

"'אתה מתנהג בבריונות, זה גועל נפש' - אין בעיה, נתתי לסתיו להרגיש בדיוק כמו שהיא גורמת לאנשים פה להרגיש חודשיים"".

המילים של סתיו הצליחו להכעיס אותך?
"ממש, ממש, ממש. אני לא מתרגש ממילים גדלות, אני יודע מי אני, היא לא מסובבת אותי לרגע. היא בוחרת להשתמש במילים גדולות, ולא רק שהיא בוחרת להשתמש במילים גדולות - היא באמת גורמת לאנשים בבית להסתובב בבושה, אבל לאף אחד לא היה את הכלים להתמודד איתה כמו שלי יש. הכי פשוט כשאתה מתעצבן לקלל, לנבל את הפה, ולהראות כמו בריון, אבל לא. אני לא בריון אני לא מנבל את הפה, אני מחזיר לך מידה כנגד מידה, זה מבאס, נכון? בוקר טוב סתיו קצין, נגמר הסרט". 

"בדיוקקק צודק לגמריי אין כמוךךךך האחד והיחיד תמשיך בעשיה שלך", כתבה אחת הגולשות ואחרת הוסיפה: "אלוף כל הכבוד ליאל אתה מלך". גולש אחר כתב: "כול הכבוד ליאל הגיע הזמן שמישהוא ידבר".

מנגד היו כאלו שעמדו מאחורי קצין, "כל הכבוד לה היא אלופה יודעת מה לעשות ישר כוח לברבית" ואחרת הוסיפה: "בריון תיכף יעלה במדרגות".