בשלהי שנות השמונים, סדרה קומית שעסקה בחייזר משעשע בשם "אלף" כבשה את המסכים בארה"ב והפכה ללהיט. הסדרה בוטלה לאחר ארבע עונות בלבד בשל בעיות תקציב, אך נחרטה בזיכרונם של רבים, כולל הצופים בישראל, כששודרה בשנות התשעים. כעת, יחד עם גל הקאמבקים ששוטף את מסכי הטלוויזיה בשנים האחרונות, נראה שגם "אלף" ישוב למרקע.

"אשה שחורה, שמנה ומינית מאוד": הגרסה הפרועה של "סקס והעיר" מגיעה למסך
ארץ נהדרת הוכיחה באינטליגנטיות את מה שפחדנו להודות בו: המצב חמור | ביקורת
 
ערוץ "Maximum Effort" של ריאן ריינולדס הודיע על שיתוף פעולה עם פול פוסקו, היוצר של התוכנית הפופולרית "אלף" משנות ה-80, ועם אולפני "Shout!" ליצירת תכנים חדשים על החייזר האהוב, שיגיע למסך כבר בשבת הקרובה. התוכנית, ששודרה בין השנים 1986 ל-1990, העמידה במרכזה את הדמות הקומית אלף (ALF), או "Alien Life Form", אשר חי עם משפחה אנושית בפרבר אמריקאי.


על פי ההודעה, לאורך התכנים החדשים של "ALF" יושתל תוכן ממומן של חברות אמריקאיות שונות. ריינולדס אמר, "במאמצים מקסימליים, אנחנו אוהבים לקחת סיכונים ולטשטש את הקווים בין מופעים לחסות כי אנחנו מאמינים ששניהם יכולים להיות משעשעים באותה מידה".

התכנים החדשים, שככול הנראה יהיו מעין שילוב בין פרסומת לפרק, יופצו בפלטפורמות סטרימינג שונות בארה"ב כולל בערוץ ביניהן המפיקה "Maximum Effort" וגם בערוצים LG, ב- Amazon Freevee ובפלטפורמות נוספות.