סדרות חדשות לא מפסיקות להגיע למסך, ועונות טריות של סדרות מצליחות שבות אל הרשתות הגדולות. עידו ישעיהו ('וואלה') שוחח עם איריס קול ב-103FM על "הדוב", שזכתה לעדנה מחודשת לקראת עליית העונה השנייה, ועל העיבוד מחודש של "ואן פיס" ברשת "נטפליקס".

"הדוב" הסדרה המקורית של FX שזכתה לשבחי הביקורת חוזרת בעונה שנייה העוסקת באוכל, משפחה, בטירוף של היומיום השוחק, ביופי של מסעדת Sense of Urgency – והחסרונות והמדרונות החלקלקים שלה. העונה השנייה עוקבת אחר "כרמי" וצוותו כשהם עובדים כדי להפוך את מסעדת הסנדוויצ'ים המוזנחת שלהם למקום החם הבא. במקביל למייקאובר למסעדה, הצוות עובר מהפך משלו, כשכל אחד מהם נאלץ להתעמת עם העבר ולחשב מחדש מי הוא רוצה להיות בעתיד.

"הדבר הכי גדול זה העונה השנייה של הדוב. העונה הראשונה שודרה בשנה שעברה זכתה לשבחים רבים אבל לא הייתה מאוד נצפית, ופתאום היא זינקה ברייטינג. הביקורות פשוט משתפכות. אני עדיין לא ראיתי, מאוד מחכה לראות. הסדרה עוסקת בבחור בשם כרמי שנאלץ לחזור הביתה לנהל את המסעדה של אחיו שהלך לעולמו. הוא עצמו הוא שף שיצא מהשכונה והפך למשהו נחשב, והוא מנסה להפוך את המסעדה למשהו יותר מעודן. יש שם משהו מאוד מחוספס, העידון והחספוס מאוד נוכחים ויוצרים משהו מאוד יפה".

זה היה נדמה שהדמויות לא שחקנים.
"היא מוגדרת כקומדיה, אבל בעיניי היא הרבה יותר דרמטית. מרגשת מאוד. היא מוגדרת כקומדיה וזה ממש טיפשי בעיניי. יום רביעי הקרוב עולה העונה השנייה, הראשונה כבר שם, זה בדיסני פלוס".

במקביל, בענקית בסטרימינג "נטפליקס" עולה עיבוד מחודש לאנימה המצליחה "ואן פיס". עם צוות של טיפוסים מגוונים וכובע קש על הראש, הפיראט הצעיר מונקי די לופי יוצא למסע נועז בחיפוש אחר אוצר. עיבוד לייב‑אקשן למנגה הפופולרית.

"זה התחיל כמנגה, הפך לסדרת אנימה שיש לה מאז ועד היום אלף ומשהו פרקים", הוסיף וולף. "יש משחקי מחשב ואלף ואחד דברים שנעשו תחת הכותרת הזו, היא פשוט פופולרית בטירוף, והעיבוד הזה של 'נטפליס' ינסה לרכוב על הגל. אין להם יותר מדי הצלחה בעיבודים של אנימה, הדבר האחרון שעשו בוטל אחרי עונה אחת. זו סדרה שלא אמורה להיות לקהל בוגר מאוד, אין בה נושאים אפלים מאוד, היא מיועדת לצופים מגיל 13 ומעלה, ומעניין אם זה יהפוך ללהיט. זה נראה קצת ילדותי בעיניי".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM