לפני כחודש וחצי דני קושמרו, תקף את השר דודי אמסלם, לאחר שזה התבטא השבוע בכנסת את אל"מ (במיל') אודי אורי, שנפגע בעינו ממכת"זית במהלך המחאה נגד הרפורמה המשפטית. "אמירה מגעילה על לוחם בצה"ל, טייס קרב שכמעט איבד את עינו", תקף קושמרו. עוד הוסיף: "לקרוא לו צפונבון שקיבל שריטה בעין. אתה לא מתבייש? כמה מילואים אתה עשית בחיים שלך?". כעת, בהצצה לגולשי "מעריב אונליין" מגיב קושמרו על הדברים.

חודש לפני סיום העונה: סוף סוף נמצא הפייבוריט שלי באח הגדול
ברבי עם פטרייה גרעינית: זו הסיבה שהיפנים כועסים על "אופנהיימר" ומחרימים אותו

מחר אחרי אולפן שישי, "30 עם ארז טל", תכנית האירוח החדשה של ארז טל עם הכוכבים הכי משפיעים על המסך חושפים את הסודות מאחורי הקלעים. דני קושמרו יהיה האורח הראשון עם תגובה ראשונה לרגע שבו החליט להגיב לדבריו של אמסלם שהוציאו אותו מכליו.

דני קושמרו, מה קרה לך בזמן האחרון? קפץ לך הפיוז?

"קפץ לי, כן, קצת. הוא עצבני הבחור. לצערי התרגלנו שיש פה שפה לא נעימה כלפי אוכלוסיות, חרדים, ערבים, חילונים, מזרחים ואשכנזים. ואני לא מכונת גיוניים, אבל כששר בממשלת ישראל, מעל דוכן הכנסת, קורא לישראלי פצוע 'צפונבון שקיבל שריטה בעין'... אתה יודע, לא הכרתי את הבחור הזה, אגב אמרתי שם אתה שם שלו לא נכון, קוראים לו אודי אורי, לא ידעתי מי זה בכלל".

"הבחור עבר שלושה - ארבעה ניתוחים בעין. עדיין לא ברור אם יראה פעם. זה לא עניין של ימין או שמאל, זה שר במדינת ישראל, צחוק על פציעה של ישראלי אחר. זה חרפן אותי באמת. יש פה בן אדם, עם פרצוף, שהוא במקרה גם אלוף משנה במילואים. ואתה ככה מגחך על הדבר הזה. כן אדם... איזה בן אדם אתה לדבר ככה על בן אדם אחר. זה חרפן אותי!".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<