הבלדה על מור ושניר. שבועיים וחצי בסך הכל בחיים האמיתיים, כל כך הרבה יותר על מסכי הטלוויזיה שלנו ובשיחות מסדרון בכל הזדמנות. וכפתגם הידוע, "מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת". כנראה שמי שעושה שיחת יחסינו לאן בסיום סופ"ש הזוגות המגבש והמקרב, יישן לבד ביום שאחרי כי זה היה פשוט יותר מדי. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אז כמו שוודאי הבנתם, בעקבות עוד סשן של שניר בו תיאר כי דבר לא השתנה בסוגיית המשיכה, מור החליטה שהפערים אינם אלא מכלים את זמנה, לפחות לעת עתה, מה שגרם לה לקחת את חפציה ולשוב לביתה. בפעם הראשונה מתחילת התוכנית היא נתנה דרור לוויכוח בין הראש לנפש, וכששניר התוודה שהוא פשוט לא שם, זה היה הסימן שלה לקום וללכת. 

מור עשתה את הדבר הנכון, והיא מחזיקה בכמות אורך הרוח הגדולה ביותר שראיתי מעודי. וראיתי. שימו בצד את הפרומו של יום ראשון, שהראה התקרבות מאוד מפתיעה בין השניים – קשה להתאכזב כל פעם מחדש, לנשום עמוק, לנשוך שפתיים, ולקוות שמשהו יתעורר אצל הצד השני. אחרים היו מתפוצצים מזמן, ומוותרים אפילו על הספק. מור לא עשתה זאת, וזה מעורר הערכה ומעיד על בגרות, במיוחד שהכל, אבל הכל, ניבט אלינו ממצלמות שמלוות את מיודעינו כל הזמן. 

אוקיי, ועכשיו מילה על הפרומו. כולנו צפינו בו, ממש אחרי ארוחת הערב שמור הזמינה לדירתה כמעט ללא שימוש בפרסומת סמויה. נדמה ששניר הבין את מוסר ההשכל, אם כי לא ברור עד הסוף מה הוביל למה. גם אם הטריק הנ"ל עבד וגם אם לא, למור יש כל כך הרבה סיבות להיות גאה בעצמה. נכון, לכל אחד יש טעם אישי, אבל אילולא שניר היה תקוע בקונספציה איתה הגיע מהרגע הראשון בלי לזוז סנטימטר, אני לא חושבת שהוא היה נעול בשלב הזה. ימים יגידו. 

דף חדש?

עוד זוג שהיה נתון בסימן שאלה הוא רותם ורונן, שנדמה שהביקור בבית אביה הצליח להוריד מהם לא מעט שכבות של מתח. הפרק התחיל בווידוי של רונן מול גלעד, בו תיאר את היחסים עם אביו שככל הנראה משתלטים על הקשר הזוגי המתפתח. שלבו את זה עם דברי אביה של רותם, והצליח להיווצר פה איזה שקט, מסוג שלא ראיתי בקרבם מעולם. אפילו פרחים היו שם, ובאולינג, ומבט שאין בו פחד או חשש מהסלמה. כנראה שהכל אפשרי. 

התקרבות נוספת נרשמה גם במחיצתם של תומר ויואנה, שבכלל התחילו את הסאגה מריב על זה שתומר דיבר עם חברתה של יואנה במקום להיות איתה במפגש חברתי. הכעס של תומר והיכולת של השניים לריב רק הבהירו לשניהם כמה הם הופכים חשובים האחד לשנייה. בשיחה שערכה יואנה עם המצלמה, אמרה שהיא כבר מושקעת. שזה כבר יכול להיות עצוב במידה ומשהו ייגמר.

אגב, בדיון של תומר עם יעל אחרי הוויכוח, הוא הסביר את הקשר הרופף שלו לרגש שמתחדש בימים אלה. ואז הם הגיעו למלך האריות. זו הייתה ללא ספק הפגישה הטובה ביותר שראיתי בין משתתף למומחה בתולדות התוכנית. בעזרת דבר כל כך שולי כמו סרט שראינו לפני שנים, השכיל תומר להבין הרבה יותר על מה שהוא עושה שם בכלל. מיותר לציין שהוא צפה עם זוגתו בסרט בהמשך הערב. שובה לב. 

תומר ויואנה, ''חתונה ממבט בראשון'' (צילום: צילום מסך)
תומר ויואנה, ''חתונה ממבט בראשון'' (צילום: צילום מסך)

הצצה קלה גם לחן ויוסי, שנפתחה ברצונה של הראשונה לדעת את הקוד לטלפון שלו. אבל זה לא היה ממניעים מציצניים, אלא מחשש יקרה משהו. כשיעל ביקשה לדעת מאיפה הגיעה הדאגה הזו, הסבירה חן, מול המצלמה, שאיבדה את בן זוגה בתאונה, והשבריריות הזו לא מפסיקה לשחק תפקיד מאז ועד היום. לדואגים מבינכם: יוסי לא שינה את הקוד, והסדר שב על כנו. מסקנה: אתם עושים משהו טריוויאלי לכאורה מבלי לדעת למה? תמיד יש מעבר. תחשבו על זה.